دی ام برد
اخبار
در رویداد ۶۰ سالگی پاکرخ عنوان شد:

پاکرخ با محصولی جدید و یک برند رفرش کمپین ۳۶۰ اجرا می‌کند

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
دی ۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاکرخ با محصولی جدید و یک برند رفرش کمپین ۳۶۰ اجرا می‌کند

گروه صنعتی پاکرخ ۵ دی‌ما طی رویدادی از آخرین برنامه‌ها، دستاوردها و تغییرات این شرکت پرده‌برداری کرد.

گروه صنعتی پاکرخ در شصتمین سالگرد تاسیسش طی رویدادی ضمن گرامی‌داشت این روز با حضور فعالان صنعت و شرکای تجاری‌اش از آخرین دستاوردها، اتفاقات، تغییرات و محصولات جدیدش رونمایی کرد. این رویداد در سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال با شعار «این داستان ریشه و رشد است» برگزار شد.

در این رویداد پاکرخ از ورود برند کره‌ای تیغ اصلاح دورکو به ایران توسط این شرکت خبر داد. به گفته آرش طوسی مدیرعامل پاکرخ، دورکو سومین بازیگر بازار تیغ اصلاح در جهان است.

در بخشی دیگر از رویداد از تغییر و تحولات جدید گروه پاکرخ رونمایی شد:

  • به‌روزرسانی لوگوی نرم‌کننده لطیفه
  • به‌روزرسانی بسته‌بندی نرم‌کننده لطیفه
  • لانچ محصولات جدید سری حمام ایرانی پاکرخ

پاکرخ با محصولی جدید و یک برند رفرش کمپین ۳۶۰ اجرا می‌کند 1

پاکرخ با محصولی جدید و یک برند رفرش کمپین ۳۶۰ اجرا می‌کند 2

بسته‌بندی محصول نرم‌کننده پاکرخ در کنار لوگوی این برند به‌روزرسانی شده و شامپوهای جدید این گروه تحت عنوان «سری حمام ایرانی» با برند پاکرخ روانه بازار می‌شوند.

لوگوی جدید پاکرخ

لوگوی جدید پاکرخ

همچنین آرش طوسی از کمپین ۳۶۰ پاکرخ خبر داد که قرار است بزودی در راستای معرفی محصولات این گروه، در قالب تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی در شهرهای مختلف و کمپین دیجیتال اجرا گردد. او درباره بسته‌بندی‌های محصولات پاکرخ و لطیفه گفت: در شرایطی که همه برندها در پکیجینگ به سمت زبان انگلیسی رفته‌اند، ما با افتخار محصولاتمان را فارسی معرفی و به روانه بازار می‌کنیم.

پاکرخ سال‌های گذشته دوران افول خود را طی می‌کرده که در سال ۹۸ توسط خانواده شاه‌رضایی خریداری و سازمان‌دهی شده است.

افراک
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات
افراک