دی ام برد
اخبار

اولین سازه تبلیغات محیطی دیجیتال سه‌بعدی ایران، در میدان تجریش نصب شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
دی ۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اولین سازه تبلیغات محیطی دیجیتال سه‌بعدی ایران، در میدان تجریش نصب شد

اولین سازه تبلیغات محیطی دیجیتال سه‌بعدی ایران، در میدان تجریش نصب شد. همانطور که سازمان زیباسازی شهر تهران اطلاع داده بود، اولین سازه‌های محیطی دیجیتال (DOOH) وارد کشور و در میدان تجریش شهر تهران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش دی‌ام برد، اولین سازه تبلیغاتی سه‌بعدی ایران، در میدان تجریش نصب شد. همانطور که سازمان زیباسازی شهر تهران پیش‌تر اطلاع داده بود، اولین سازه‌های محیطی دیجیتال (DOOH) وارد کشور و در میدان تجریش شهر تهران به نمایش گذاشته شد.

سال‌هاست که این سازه‌ها در کشورهای مختلف در حال استفاده است و حالا بالاخره شاهد نصب اولین سازه از این نوع در میدان تجریش تهران هستیم.

محبوبیت روزافزون DOOH

DOOH مخفف عبارت Digital Out-Of-Home است که به تبلیغات دیجیتال در محیط‌های بیرونی (خارج از خانه) اشاره دارد. به عبارت دیگر، DOOH نوعی تبلیغات است که در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها، و دیگر فضاهای عمومی از طریق صفحات نمایش دیجیتال (مانند نمایشگرهای LED یا LCD) به نمایش درمی‌آید.

DOOH به دلیل جذابیت بصری، تعامل‌پذیری و قابلیت‌های پیشرفته خود به سرعت در حال گسترش است و به یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی در فضای عمومی تبدیل شده است.

اولین سازه تبلیغات محیطی دیجیتال سه‌بعدی ایران، در میدان تجریش نصب شد 1

اولین واردکننده و مجری این نمایشگر‌های سه بعدی تبلیغاتی، شرکت تبلیغاتی فرا تصویر هنر است.

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک