
برنامه زنده آیفون ۱۷ از تکنولایف ۲۰ هزار بیننده جذب کرد


تکنولایف و اسنپپی در یک همکاری مشترک، همزمان با رونمایی جهانی آیفون ۱۷، یک برنامه زنده برای پوشش این رویداد برگزار کردند. برخلاف رویکرد مرسوم که تمرکز بر تحلیلهای تخصصی و حضور مهمانان حوزه فناوری دارد، این برنامه در فضایی طنز و سرگرمکننده اجرا شد و امیرحسین قیاسی و آرین ابرونی مجریان آن بودند.
به گزارش «دیام برد»، تکنولایف و اسنپپی در یک همکاری مشترک، همزمان با رونمایی جهانی آیفون ۱۷، یک برنامه زنده برای پوشش این رویداد برگزار کردند.
مراسم معرفی آیفون هر ساله یکی از مهمترین رویدادهای دنیای تکنولوژی به شمار میرود و معمولاً توسط تولیدکنندگان محتوای حوزه فناوری در پلتفرمهایی مانند یوتیوب و غیره به شکل تخصصی بررسی میشود. اما تکنولایف امسال تصمیم گرفت با رویکردی متفاوت این برنامه را اجرا کنند.
در این برنامه، بهجای پرداختن به تحلیلهای تخصصی و حضور کارشناسان حوزه تکنولوژی، تمرکز بر ایجاد فضایی طنز، سرگرمکننده و در عین حال تخصصی بود. به همین دلیل، اجرای آن به امیرحسین قیاسی و آرین ابرونی، دو چهره شناختهشده در عرصه سرگرمی، سپرده شد.
تکنولایف هدف از اجرای این برنامه را اثبات این موضوع که انتقال اطلاعات تخصصی میتواند در قالب سرگرمی و طنز، اثربخشی و نفوذ بیشتری داشته باشد، عنوان کرده است.
به گفته تکنولایف، این برنامه به صورت زنده از وبسایت تکنولایف، صفحه اینستاگرام این برند و اسنپپی، همچنین پلتفرمهای یوتیوب و آپارات پخش شد. در جریان این لایو، حدود ۲۰ هزار نفر به طور همزمان به تماشای آن نشستند و نزدیک به ۱۰ هزار نفر نیز در قرعهکشی یک عدد آیفون ۱۷ شرکت کردند. علاوه بر این، پست اینستاگرامی مربوط به مسابقه بیش از ۸ میلیون بازدید، ۵۳ هزار کامنت و ۱۵ هزار اشتراکگذاری دریافت کرد.