پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد: ۹۰ درصد از زنان در لینکدین پیام‌های نامربوط دریافت می‌کنند

الهه صالحی الهه صالحی
29 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد: ۹۰ درصد از زنان در لینکدین پیام‌های نامربوط دریافت می‌کنند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج یک نظرسنجی جدید که با شرکت بیشتر از ۱۰۰۰ نفر از زنانی که کاربر لینکدین هستند، برگزار شده نشان می‌دهد که بیشتر از ۹۰ درصد از کاربران زن، پیام‌های نامناسب و پیشنهادات رابطه عاطفی از سوی دیگران دریافت کرده‌اند؛ موضوعی که اصلا با ماهیت این پلتفرم همسو نیست.

به گزارش دی‌ام برد، این نظرسنجی که توسط Passport-Photo.online انجام شده است، نشان می‌دهد که بیشتر از ۷۴ درصد از زنان بعد از دریافت پیام‌های نامناسب از سوی مردان، تمایل کمتری به فعالیت در لینکدین داشته‌اند. یک چهارم از این زنان نیز گفته‌اند که حداقل هرروز یا یک روز درمیان از طریق این پلتفرم، پیام‌های نامناسب دریافت می‌کنند.

 

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد: ۹۰ درصد از زنان در لینکدین پیام‌های نامربوط دریافت می‌کنند 1

در بخشی از این نظرسنجی به محتوای این پیام‌های ناخواسته اشاره شده است و بنا به نظر پاسخ‌دهندگان، بیشتر از ۳۰ درصد از این پیام‌ها، دعوت به رابطه نزدیک، حدود ۳۰ درصد درخواست اطلاعات شخصی از زنان، بیشتر از ۱۴ درصد تعاریف ناخواسته یا خوش‌صحبتی‌های بیش‌ از اندازه و حدود ۱۲ درصد از آنها محتواهای ناخواسته بوده‌ است.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد: ۹۰ درصد از زنان در لینکدین پیام‌های نامربوط دریافت می‌کنند 2

در ادامه این نظرسنجی به احساسی پرداخته است که زنان از این پیام‌های ناخواسته دریافت می‌کنند و حدود ۱۵ درصد از آنان اعلام کرده‌اند که از این پیام‌ها اذیت می‌شوند. حدود ۱۳ درصد بی‌تفاوت، ۱۳ درصد گیج و متعجب، ۱۰ درصد نگران، ۹ درصد ناراحت شده و بیش از ۹ درصد نیز حس کرده‌اند که مورد خشونت واقع شده‌اند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد: ۹۰ درصد از زنان در لینکدین پیام‌های نامربوط دریافت می‌کنند 3

در نهایت واقعیت این است که لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است و برای صحبت کردن از موضوعات شغلی ایجاد شده است و کاربران نباید تحت هیچ شرایطی پیام‌های نامرتبط ارسال کنند. هرچند که ممکن است برخی با این موضوع موافق نباشند و استثناهایی برای آن وجود داشته باشد اما واضح است که میلیون‌ها نفر دیگر در این شبکه اجتماعی فعال‌اند که از چنین رفتارهایی استقبال نمی‌کنند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک