
اخبار
باهدف ارتباط با نسل جوان
نوشیدنی گازدار «سنایچ کول» به «کول» ریبرند کرد

خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گروه سنایچ بهتازگی در صفحه رسمی لینکدین خود اعلام کرده که ساختار یکی از زیرمجموعههای خود (سنایچ کول) را تغییر داده و ریبرند کرده است. بر این اساس، نوشیدنی آبمیوه گازدار «Sunich Cool» از این پس با نام جدید «Cool» و هویت بصری تازه، شامل لوگوی جدید و بستهبندی ساده و مینیمال، وارد بازار خواهد شد.
گروه سنایچ هدف از این تغییر ساختار را، ارتباط با گروه هدف و مصرف کننده جوان اعلام کرده است.
ساختار جدید:
ساختار قدیمی:

نظرات
مطالب پیشنهادی

نشست تخصصی دیام برد، به تعویق افتاد
الهه صالحی

بازاریابی به انگلیسی | 109 اصطلاح بازاریابی و فروش در انگلیسی
تحریریه دیامبرد