
اسنپ مارکت در کمپین «سوپرسنج»، شخصیت کاربر را از روی سبد خرید تشخیص میدهد


اسنپمارکت در کمپین «سوپرسنج» از قابلیتی رونمایی کرد که با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران امکان میدهد کارنامهای از رفتار خریدشان در اسنپ مارکت دریافت کنند. کاربران پس از دریافت این کارنامه میتوانند با انتشار آن با هشتگ سوپرسنج در شبکههای اجتماعی، در قرعه کشی آیفون ۱۶ پرو شرکت کنند.
به گزارش دیامبرد، اخیراً اسنپ مارکت کمپین «سوپرسنج» را در بستر اینستاگرام و توییتر اجرا کرد که برای تعامل و جذب مخاطبان روش متفاوتی را با کمک هوش مصنوعی طراحی کرده است. به گفته روابطعمومی اسنپمارکت، این سرویس به شیوهای نوآورانه طراحی شده است و شخصیت کاربران را از طریق سبد خریدشان تشخیص میدهد.
این سرویس دادههای واقعی خرید هر کاربر را تحلیل میکند و مواردی مانند محصولات و دستهبندیهای محبوب، سبک خرید اقتصادی، ساعت اقدام به خرید، خریدهای تکراری یا وفاداری به برند و محصول خاص را در این گزارش نشان میدهد.
در نهایت کاربران پس از دریافت کارنامه شخصی، میتوانند آن را با هشتگ سوپر سنج در شبکههای اجتماعی منتشر کرده و در قرعهکشی جوایزی مانند آیفون ۱۶ شرکت کنند.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپمارکت درباره کمپین «سوپرسنج» و چگونگی تحلیل شخصیت با استفاده از هوش مصنوعی میگوید: «خرید آنلاین از سوپرمارکت، فراتر از انتخاب چند قلم کالاست؛ هر سبد خرید، بخشی از سبک زندگی، انتخابها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب میدهد. سوپرسنج تلاشی است برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربهای شخصی و سرگرمکننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادتهای خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند».

سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپمارکت
به ادعای این برند سوپرسنج اولین نمونه رسمی استفاده از تحلیل داده و محتواسازی با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خردهفروشی آنلاین ایران است و میتواند الگویی جدید برای تعامل برند و مشتری در بازار دیجیتال باشد.

مطالب پیشنهادی
