پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آمار اطلاعاتی درباره تبلیغات در گشت‌وگذار و تبلیغات در جستجو کافه‌بازار

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
13 دی 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آمار اطلاعاتی درباره تبلیغات در گشت‌وگذار و تبلیغات در جستجو کافه‌بازار
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبلیغ در گشت و گذار بازار چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ این قابلیت جدید کافه بازار نوعی تبلیغ اپلیکیشن است که در قسمت برنامه‌های مشابه ِپایین صفحه برنامه‌ها نمایش داده می‌شود. هدف این تبلیغات، کاربرانی است که در بازار به قصد گشت و گذار سر می‌زنند. از آن جایی که به گفته مدیران کافه بازار روزانه ۱۵  تا ۲۰ میلیون بار کاربران به صفحه جزییات برنامه مراجعه می‌کنند و۴۰ درصد بازی‌ها از طریق صفحه جزییات و پیشنهادات کافه‌بازار نصب می‌شوند. زیر صفحه جزییات برنامه بزرگ‌ترین مرجع نصب بازی‌ها روی کافه‌بازار به شمار می‌آید. به‌طوری که حتی از صفحه اصلی و سرچ بازار هم بیشتر نصب می‌گیرد. این نوع تبلیغات چطور اجرا می‌شود؟ برای این تبلیغات، صرفاً دو عدد مهم نیاز است. اول اینکه به طور متوسط چقدر حاضرید برای هر نصب هزینه کنید و موضوع دوم، سقف بودجه روزانه برای دریافت نصب است.

همچنین به گفته مدیران کافه بازار دو مزیت اصلی تبلیغات در گشت و گذار بازار این است که در مرحله اول کسب‌وکارها به کاربرانی دسترسی دارند که احتمالاً نمی‌توانند هیچ‌جای دیگری آن را پیدا کنند و دو اینکه این تبلیغات نیاز به بهینه کردن ندارد و فقط براساس ارتباط تبلیغات با اپلیکیشن و همچنین میانگین قیمت نصب اجرا می‌شود.

نکته حائز اهمیت بعدی تفاوت قیمت‌گذاری در سرچ ادز و تبلیغات در گشت و گذار است که در تبلیغات در جستجو بر اساس حراج قیمت دوم برگزار می‌شود و معمولاً برنده‌ی یک حراج، قمیت کمتری از پیشنهادی که داده را می‌پردازد. در تبلیغات در گشت و گذار یک تارگت CPI وجود دارد و نهایتاً قیمت به همان‌چیزی که شما مشخص کرده بودید میل خواهد کرد. به گفته مدیران کافه بازار بزودی این سرویس با ترکر های مطرح ایرانی مثل ادتریس، متریکس و چابک وصل می‌شود.

بخوانید  رونمایی از سرویس جدید کافه بازار به نام «تبلیغات در گشت‌وگذار بازار»

در رویداد تبلیغات در بازار، کافه بازار چندین داده در مورد تبلیغات در جستجو ارائه کرد. طبق گزارش کافه‌بازار چهل و چهار میلیون کاربر بازار، روزانه ۷ میلیون نصب انجام می‌دهند که ۵۱ درصد آنها منجر به نصب می‌شود. ۷ میلیون نصب چیزی بیش از نصب فعال اسنپ در کافه بازار است! بر اساس آمارهای ارائه شده  از دی ماه ۹۹ تاکنون، ۱ میلیارد و هفتصد میلیون آگهی از طرف ۵ هزار برنامه در سیستم تبلیغات در جستجو ثبت شده است. سیستم تبلیغات در جستجو ۴۳ میلیون نصب تحویل تبلیغ دهندگان داده است. سهم برنامه‌ها ۳۹ میلیون نصب و بازی ها ۴ میلیون بوده است. این یعنی کافه بازار در دو سال توانسته به اندازه مجموع  جمعیت  عربستان و قطر نصب برنامه و بازی به توسعه دهندگان برساند.  بیشترین نصب یک برنامه به عدد ۸ میلیون و 642 هزار و 364 می‌رسد. این تعداد از جمعیت کل کشور سوئیس با هشت و نیم میلیون  بیشتر است.

کافه بازار اعلام می‌کند که رکورد روزانه نصب از روی یک کلمه ۳0 میلیون و 48هزار و رکورد روزانه نصب یک برنامه ۷۰ هزار نصب است. این آمار نشان می‌دهد انتخاب کلمه در نصب سریع اهمیت دارد. همچنین طبق آمارهای ارائه شده توسط کافه بازار میانگین هزینه نصب برنامه ها 2هزار و 227 تومان و میانگین هزینه نصب بازی‌ها یک هزار و 270 است. این در حالیست که قیمت نان تافتون خشخاش  در تهران ۲۵۰۰ تومان است.

اینفوگرافیک آمار و ارقام تبلیغات در گشت و گذار کافه بازار را از این‌جا و تبلیغات در جستجو را از این‌جا دانلود کنید

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک