شیبا زیربرند پاستیل Well-Be را برای بازار هدف بزرگسالان معرفی کرد
فهرست مطلب
شیبا بهتازگی با معرفی زیربرند «ول-بی» (Well-Be)، به حوزه پاستیلهای فانکشنال بزرگسالان وارد شده است. این محصولات با تمرکز بر سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی، برای بزرگسالان بهویژه بانوان ۱۸ تا ۴۵ سال طراحی شدهاند. پاستیلهای ول-بی قند کمتر و رنگهای طبیعی سالم دارند و در بستهبندیهای ۶۰ گرمی و محدوده قیمتی مابین پاستیلهای ۶۵ و ۹۰ گرمی، از ابتدای این ماه به بازار عرضه شدهاند.
به گزارش دیام برد، برند شیبا بهتازگی محصولاتی را با عنوان «پاستیلهای بزرگسالان ول بی» تولید و طراحی کرده است. این مجموعه شامل سه نوع پاستیل است که هر کدام کاربردی خاص دارند: شادابی پوست، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی و سرزندگی. این محصولات در دسته پاستیلهای فانکشنال قرار میگیرند و به طور ویژه برای بزرگسالان، بهخصوص خانمهای ۱۸ تا ۴۵ سال، طراحی شدهاند.
پاستیلهای جدید در بازارهای داخلی و سپس صادراتی معرفی خواهد شد و شیبا در نظر دارد تا از طریق افراد مؤثر و مرتبط با این محصولات در کانالهای BTL و TTL، به شناختهشدن بیشتر محصول کمک کند. پاستیلهای ول – بی به دلیل آنکه مخاطبان عمومی و قابلیت مصرف روزانه دارد، در تمام کانالهای توزیع، خواهد شد. بستهبندی این محصول نیز با وزن ۶۰ گرمی و محدوده قیمتی مابین پاستیلهای نرمال ۶۵ و ۹۰ گرمی خواهد در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.
بزرگسالان تقاضای محصولات خوشمزه اما سالم دارند
سعید یزدانی مدیر مارکتینگ شرکت تولیدی شیوا در رابطه با هدف از تولید این محصول به دیام برد گفت: «باتوجهبه نیازِ بخشی از مصرفکنندگان بزرگسال که به دنبال محصولاتی خوشمزه و سالم بودند، سری محصولات با نام ول – بی (Well-Be) اخیراً توسعه داده و روانه بازار شد. با مطالعات مصرف پاستیل در گروه بزرگسالان (خصوصاً بانوان) متوجه شدیم که پاستیل به جهت داشتن ژلاتین گاهی برای تقویت استخوانها نیز مصرف میشود. این گروه از افراد به سلامت پوست، مو و تأمین انرژی توجه ویژهای دارند.»
او ادامه داد: «با مطالعه این جامعه و قابلیتهای تولید و همچنین نمونههایی از بازار جهانی، تصمیم گرفتیم سه محصول را برای این جامعه هدف در زیرمجموعه یک زیربرند به نام ول – بی توسعه دهیم. همچنین به جهت تمرکز روی سلامتی مصرفکنندگان میزان قند استفاده شده در این محصولات ۴۰٪ کمتر از پاستیلهای نرمال بوده و در تولید آن نیز از رنگهای طبیعی استفاده شده است. این سه محصول عبارتاند از: Skin Care (حاوی کلاژن و ویتامین B۷ برای تقویت سلامت پوست و مو)، Immunity (حاوی عصاره چای سبز (پلیفنول)، عصاره جینسینگ و ویتامینهای B-Complex و C برای کمک به تقویت ایمنی بدن) و Vitality (حاوی کافئین، زنجبیل و ویتامینهای B-Complex و C برای بالابردن سطح انرژی روزانه.»
مخاطب برند شیبا را با گروه سنی کودکان میشناسد
یزدانی دررابطهبا دلیل انتخاب نام Well-Be گفت: «زیربرند Well-Be برای این محصولات استفاده شده و برند شیبا در محوریت اصلی نیست و دلیل آن نیز این بوده که مخاطب هدف این پاستیلها، بزرگسالان هستند؛ اما شیبا برای گروه سنی کودکان محصول تولید میکند. دقیقاً به همین جهت، بستهبندی محصولات نیز برای مخاطبان بزرگسال مناسبسازی شده است.»
شیبا تأکید میکند که این محصولات برای رفع نیازهای دارویی یا پزشکی نبوده و صرفاً برای تأمین بخشی از نیازهای افراد به مواد مغذی روزانه در عین لذت بردن از پاستیل، طراحی شدهاند.