پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دشبورد جدید صباویژن با امکان ساخت گزارشات کاستومایز و ساده‌سازی فرایند ساخت کمپین رونمایی شد

الهه صالحی الهه صالحی
5 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دشبورد جدید صباویژن با امکان ساخت گزارشات کاستومایز و ساده‌سازی فرایند ساخت کمپین رونمایی شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسخه جدید داشبورد صباویژن با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات به کسب‌وکارها و مدیران تبلیغات و بازاریابی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی صباایده، صباویژن به تازگی تغییراتی را در سامانه خود ایجاد کرده است. در نسخه جدید نرم افزار صباویژن، این امکان فراهم شده است تا با ساخت برنامه‌های هدفمند و بهینه، امکان ارائه تخمین و دسترسی به انواع گزارشات مفهومی و کاربردی بر اساس نیازمندی‌های کاربر وجود داشته باشد. از سوی دیگر فرایند ساخت تبلیغات و راه‌اندازی کمپین‌ها، آسان‌تر و سریع‌تر شده است.

در واقع این داشبورد جدید که پلتفرم وی‌پلاس نام دارد، علاوه بر نمایش فعالیت‌های روزانه تبلیغاتی به کاربر، این قابلیت را دارد که خروجی دقیق و جامعی از وضعیت کمپین‌ها، بودجه‌ها، نرخ کلیک براساس موقعیت جغرافیایی در شبانه روز با امکان مقایسه با ساعات و روزهای گذشته و هزینه هر کلیک را در اختیار کاربر قرار بدهد.

دشبورد جدید صباویژن با امکان ساخت گزارشات کاستومایز و ساده‌سازی فرایند ساخت کمپین رونمایی شد 1

این تغییرات با بررسی نیازهای بازار کسب و کار و فعالان این حوزه باهدف ایجاد بستری به‌روز و حرفه‌ای برای پخش تبلیغات دیجیتال و بهره‌برداری از آخرین روش‌های ارتباطی با کاربران و تکنولوژی‌های به‌‍ روز زیرساختی، تعامل و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی انجام شده است و با استفاده از جداول تو در تو در پنل جدید وی‌پلاس، نمای کلی با امکان قیاس وضعیت کمپین‌ها، برنامه‌ها و تبلیغ‌ها به صورت جامع و بدون نیاز به رفت‌وآمدهای پیاپی به صفحات متفاوت با یکدیگر به صورت کارامدتر نسبت به قبل انجام شده و آمار جامع‌تری قابل استخراج است.

امکان بررسی هر تبلیغ در گالری، با بهره‌گیری از فیلترهای گوناگون و همچنین امکان ایجاد و ساخت تبلیغ براساس اطلاعات بارگذاری شده به منظور تسهیل فرایند ساخت تبلیغ، از جمله ویژگی‌های داشبورد جدید وی‌پلاس است.

دشبورد جدید صباویژن با امکان ساخت گزارشات کاستومایز و ساده‌سازی فرایند ساخت کمپین رونمایی شد 2

لازم به ذکر است که این تغییرات با هدف ارائه فضایی متناسب با نیازهای متخصصین فعال حوزه تبلیغات و نشر صورت گرفته و برای ساده‌سازی کار با سرویس جدید، شرح و آموزش لازم در تمام مراحل ساخت برنامه‌ها و تبلیغ‌ها درج شده است.
این امکانات به صورت نسخه آزمایشی هم اکنون در کنار نسخه قبلی داشبورد صباویژن، برای تمامی کاربران و مشتریان در دسترس است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک