پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تپسل مجری تبلیغات پلتفرم شیپور شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
18 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تپسل مجری تبلیغات پلتفرم شیپور شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل اعلام کرده است در قراردادی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان، مجری انحصاری تبلیغات در پلتفرم شیپور شد.

پلتفرم شیپور که یکی از پلتفرم‌های ایرانی در زمینه نیازمندی‌هاست گفته می‌شود در طول ۱۰ سال فعالیت خود، بیشتر از ۳۵ میلیون بار نصب شده و توانسته است در حوزه‌های مختلف مانند املاک، خودرو، استخدام و … به کاربران خود خدمات ارائه دهد.

سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل در رابطه با این همکاری و مزایای آن برای تبلیغ‌دهندگان می‌گوید: «واقعیت انکار نشدنی صنعت تبلیغات، کمتر شدن فاصله‌ فرصت‌های خرج‌کرد تبلیغات دیجیتال به نسبت تبلیغات آفلاین است. کسب‌وکارهایی نظیر شیپور می‌توانند در کنار دیجیتال بودن، به صورت لحظه‌ای رصد شوند نقش و جایگاه آگاهی از برند و مشروعیت‌بخشی را مشابه با تبلیغات آفلاین برای تبلیغ‌دهندگان فراهم کنند.»

حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور نیز این همکاری را گامی مهم در جهت توسعه تبلیغات برندها در فضای آنلاین دانست.

روابط عمومی تپسل دراین‌باره می‌گوید: در شش ماه گذشته، آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل، با هدف فراهم کردن دسترسی بالا به ناشران بزرگ و باکیفیت ایرانی برای تبلیغ‌دهندگان خود، از انعقاد قرارداد همکاری با رسانه‌های بزرگی مانند اسنپ کلاب، اپلیکیشن آخرین خبر، مجموعه رسانه‌های گروه خبری دنیای اقتصاد و … خبر داده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک