پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل سرچ کنسول گزارش Review/Rating را اضافه کرد

رعنا کرمانشاهی رعنا کرمانشاهی
12 فروردین 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل سرچ کنسول گزارش Review/Rating را اضافه کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل گزارش جدیدی را در سرچ کنسول برای سایت‌هایی که از Review/Rating استفاده می کنند، ارائه می دهد.

هنگامی که یک سایت Review/Rating خود را با نشانه‌گذاری داده‌های ساختاری مناسب ثبت می‌کند، قطعه‌ای را مانند آنچه در زیر نشان داده شده است ایجاد می‌کند:

گزارش Review

این قسمت می‌توانند در نتایج جستجوی نام یک کسب‌وکار یا به عنوان بخشی از یک صفحه اطلاعات ظاهر شود.

 Rating

گوگل توضیح می‌دهد:

«این قسمت خلاصه‌ای از رتبه‌دهی‌ها و نظرات کاربران پیرامون یک کسب‌وکار است، یکی از پرکاربردترین انواع داده‌ها در فضای وب که توسط میلیون‌ها وب‌سایت برای انواع مختلف محتوا مانند کتاب، فیلم، رویداد، محصول و موارد دیگر استفاده می‌شود.»

این گزارش‌های جدید گوگل در سرچ کنسول برای کمک به وبمسترها در تحلیل نتایج Reviewها و Ratingهاست.

در سرچ کنسول سه ویژگی جدید اضافه شده که همه آن‌ها به گزارشات قسمت Review/rating مربوط است:

گزارش تغییر در Review و Rating: خطاها، هشدارها و تغییرات در Review و Rating وبسایت

review snippets

بررسی تغییر در Review و Rating در گزارش عملکرد: گزارش عملکرد سرچ کنسول به وبمسترها این امکان را می‌دهد که ببینند که صفحات رتبه داده شده چگونه در نتایج جستجوی گوگل ونمایان شده اند.

بخش performance

بررسی رتبه بندی‌ها در Rich result test: پس از افزودن داده‌ها به صفحات خود، می‌توانید آنها را با استفاده از ابزار Rich Results Test تست کنید.

rich results

منبع: MarketingLand

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
رعنا کرمانشاهی
رعنا کرمانشاهی
فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ؛ از E-CRM تا تحلیل داده!
نظرات

اسمارتک