پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

میل‌چیمپ قابلیت هوش‌مصنوعی را به اتوماسیون بازاریابی خود اضافه کرد

زهرا قنبری زهرا قنبری
7 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میل‌چیمپ قابلیت هوش‌مصنوعی را به اتوماسیون بازاریابی خود اضافه کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

میل‌چیمپ (Mailchimp) پلتفرم اتوماسیون بازاریابی و خدمات بازاریابی ایمیلی خبر از اضافه کردن قابلیت هوش‌مصنوعی به پلتفرم خود داد.

گفتنی است این اتوماسیون بازاریابی ایمیلی در چند سال گذشته با هدف کمک به کسب‌وکارهای کوچک خدماتی چون ساخت وب‌سایت، خدمات ساختاری پایه‌ایی فروشگاه آنلاین، پشتیبانی تبلیغاتی دیجیتالی و ابزار تجزیه و تحلیل (آنالیتیکس) را هم به پلتفرم خود اضافه کرده است. به نظر می‌رسد در حال حاضر میل ‌چیمپ با افزودن قابلیت هوش‌مصنوعی قصد دارد تا شرکت‌های کوچک را برای رقابت در بازاریابی توانمند ‌سازد و با ارائه راه‌حل‌های به‌صرفه و مناسب به آن‌ها کمک کند.

ابزارهای جدید هوش مصنوعی میل‌چیپ چه چیزهایی است؟

میل‌ چیمپ ویژگی‌ها و ابزار جدیدی را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کرده‌است که نه تنها به شما در بازاریابی بهتر کسب‌وکار کمک می‌کند بلکه خریداران باوفایتان را به خصوص در فضای تجارت الکترونیک برای خرید آینده ترغیب می‌کند.

ابزارهای جدید هوش مصنوعی عبارتند از:

  • ابزار ارائه توصیه‌های مناسب درباره محصول به خریداران
  • ابزار پیش‌بینی رفتارهای کاربران با توجه به هدف‌های مشخص شده
  • ابزاری هوشمند برای طراحی بصری محصولات
  • ابزاری که به کسب‌وکارها در نوشتن پست الکترونیکی بهتر کمک می‌کند
  • بهبود عملکرد کمپین‌های الکترونیکی برای کسب‌وکارها

این اتوماسیون بازاریابی با اضافه کردن قابلیت هوش مصنوعی به این ابزارها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بدون نیاز به استخدام یک آژانس یا یک تیم بازاریابی گران‌قیمت برای تیم خود بتواند تصمیم‌های درست و به‌جا بگیرند.
گفتنی است میل چیمپ یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی و خدمات بازاریابی ایمیلی است که از سال 2001 شروع به فعالیت کرده است. این سرویس در ابتدا به صورت پولی خدمات خود را ارائه می‌داد اما از سال 2009 گزینه رایگان را نیز اضافه کرد. در طی یک سال، دیتابیس آن از 85،000 به 450،000 نفر افزایش یافته و تا ژوئن 2014، بیش از 10 میلیارد ایمیل در هر ماه برای کاربران آن ارسال شده است. پلت‌فرم میل چیمپ به شما کمک می‌کند تا ایمیل و تبلیغات خود را با مشتریان و سایر اشخاص علاقمند به اشتراک بگذارید.

بخوانید  گزارش سال 99 یکتانت از فعالیت تبلیغ‌دهندگان و رفتار کاربران در این ادنتورک

منبع:impactbnd

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک