یکتانت
اخبار گزارش‌ها

«ریالتان راحت»، اولین کمپین محیطی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان اجرا شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
آذر ۵, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
«ریالتان راحت»، اولین کمپین محیطی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان اجرا شد

شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان برای نخستین بار کمپین محیطی خود را با شعار «ریالتان راحت» در شهر تهران آغاز کرد. این کمپین هم‌زمان با رونمایی از وب‌سایت جدید لوتوس پارسیان در آبان ۱۴۰۴ اجرا شده است.

به گزارش دی‌ام برد، شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان برای نخستین‌بار کمپین تبلیغات محیطی خود را با شعار «ریالتان راحت» و با تمرکز بر «سرمایه‌گذاری آسان، هوشمند و مطمئن» آغاز کرد. این کمپین هم‌زمان با رونمایی از وب‌سایت جدید لوتوس در آبان ۱۴۰۴ و در ۵۰ نقطه پرتردد شهر تهران از جمله بزرگراه‌های صدر، همت و آیت‌الله رفسنجانی اجرا شده است.

طبق اعلام لوتوس پارسیان، بیلبوردهای این کمپین با بهره‌گیری از رنگ‌های سازمانی سبز و طلایی طراحی شده‌اند تا پیام‌هایی از اعتماد، آرامش و اطمینان را به مخاطب منتقل کنند.

کانال‌های کمپین علاوه بر تبلیغات محیطی:

  • وب‌سایت‌های خبری
  • شبکه‌های اجتماعی رسمی لوتوس
  • تبلیغات ویدیویی
  • کمپین‌های کلیکی

واحد بازاریابی و روابط‌عمومی لوتوس دررابطه با این کمپین اعلام کرد: «انتخاب پیام متنی و پرهیز از عناصر تصویری پیچیده یک تصمیم آگاهانه و جسورانه بوده است؛ رویکردی که هم وضوح پیام را در فضای شهری افزایش می‌دهد و هم امکان روایت‌سازی و رهگیری مؤثرتر کمپین در فضای دیجیتال را فراهم می‌کند. ورود لوتوس پارسیان به حوزه تبلیغات محیطی، گامی جدید در مسیر ایجاد ارتباط مستقیم‌تر با سرمایه‌گذاران ارزیابی می‌شود. این کمپین با لحنی ساده، صمیمی و الهام‌بخش، بر مفاهیمی همچون آسودگی خاطر در سرمایه‌گذاری، اطمینان و هوشمندی مالی تأکید کرده و تصویر انسانی‌تر و نزدیک‌تری از برند در ذهن مخاطبان ترسیم می‌کند.»

«ریالتان راحت»، اولین کمپین محیطی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان اجرا شد 1 «ریالتان راحت»، اولین کمپین محیطی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان اجرا شد 2

با حذف تصویر، تمام تمرکز مخاطب را روی «پیام» و «قدرت کلمات» هدایت کردیم

ستاره شهریاری، مدیر بازاریابی و روابط‌عمومی لوتوس دررابطه‌با این کمپین به دی‌ام برد گفت: «اتخاذ استراتژی کاملاً وربال، یک الگوشکنی هوشمندانه برای مقابله با اشباع بصری بازار تبلیغات بود. در دنیایی که ذهن مخاطب به نادیده‌گرفتن تبلیغات تصویری عادت کرده، یک صفحه متنی ساده، مانند یک «وقفه ناگهانی» عمل کرده و اثرگذاری بسیار بالایی دارد. با حذف تصویر، ما تمام تمرکز مخاطب را روی «پیام» و «قدرت کلمات» هدایت کردیم. این رویکرد، درگیری ذهنی عمیق‌تری نسبت به جذابیت بصری سطحی ایجاد می‌کند و با ایجاد حس «رمزآلود بودن»، مخاطب را به‌جای مصرف‌کننده منفعل، به یک «کاوشگر کنجکاو» برای کشف داستان برند تبدیل می‌کند.»

«ریالتان راحت»، اولین کمپین محیطی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان اجرا شد 3

ستاره شهریاری

او ادامه داد: «تمرکز بر نام برند در ابتدای کمپین، گارد دفاعی مخاطب در برابر «تبلیغات» را فعال می‌کرد. استراتژی ما بر پایه «ارتباط پیش از معرفی» بنا شد؛ ما ابتدا «پیام» و «ارزش» را ارائه دادیم تا مخاطب با «ایده» هم‌ذات‌پنداری کند. هنگامی که این ارتباط عاطفی یا فکری شکل گرفت، مخاطب به طور طبیعی کنجکاو می‌شود که «گوینده» این پیام کیست. با این روش، ما آگاهی از برند را از یک فرایند «تحمیلی» به یک «کشف فعالانه» تبدیل کردیم. هدف ما ساختن «شخصیت برند» و «هوادار» بود، نه صرفاً «شهرت» و سروصدای تبلیغاتی، زیرا مخاطبی که برند را «کشف» می‌کند، وفاداری عمیق‌تری نسبت به مخاطبی که برند به او «معرفی» شده، نشان می‌دهد.»

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت