پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان برگزاری اتاق‌های صوتی، امکان جدید و کاربردی از لینکدین!

مرجان عبدی مرجان عبدی
17 دی 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان برگزاری اتاق‌های صوتی، امکان جدید و کاربردی از لینکدین!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اینکه پاندمی کرونا هنوز بیزینس‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و جلسات و رویدادها را با محدودیت روبرو کرده است، کسب‌وکارها در پی ابزارهای جایگزین برای شبکه‌سازی و ارتباط‌های اجتماعی خود هستند. به دنبال این مساله لینکدین شاهد افزایش قابل توجهی در برگزاری رویدادهای زنده در این پلتفرم بوده است، رشدی بالغ بر ۱۵۰ درصد!

به این منظور لینکدین که یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای کسب‌وکاها است و رهبران و اعضای بیزینس‌ها در آن به طور فزاینده‌ای به دنبال ایجاد ارتباطات حرفه‌ای هستند، سعی دارد در این زمینه پتانسیل خود را به حداکثر برساند. از این رو لینکدین در حال افزودن برخی عناصر جدید به ابزار رویدادهای زنده خود است که ظرفیت بیشتری برای ارتباط و تعامل در محیط LinkedIn فراهم می‌کند و تجربه بهتری را برای کاربران این پلتفرم فراهم می‌سازد.

امکان برگزاری اتاق‌های صوتی، امکان جدید و کاربردی از لینکدین! 1

لینکدین برای این کار فضایی بسیار شبیه به کلاب‌هاوس و فضای space توییتر طراحی کرده است که شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند در این اتاق‌ها (room) شرکت‌ کنند، با بالا بردن دست خود به عنوان سخنران در بحث‌ها شرکت کنند یا فقط شنونده باشند.

لینکدین این قابلیت را از ماه مارس سال گذشته، زمانی که کلاب‌هاوس در اوج تبلیغات خود بوده است کلید زده و توسعه داده است، با اینکه این امکان لینکدین مدتی زمان برد تا توسعه داده شود، اما هنوز هم می‌تواند در این فضای تخصصی و حرفه‌ایی ارزش بسیاری را برای این پلتفرم در جهت ایجاد ارتباط حرفه‌ای در جلسات و بحث‌های مرتبط با صنعت خلق کند.

بخوانید  هشتمین رویداد تخصصی DM talk اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود!

لینکدین همچنین اشاره کرده است که امکان هایلایت کردن مرتبط‌ترین رویدادها یا رویدادهایی که شما به آنها علاقه‌دارید برای هر عضو وجود دارد.

همچنین لینکدین قصد دارد از این فرمت جدید اتاق‌های صوتی، برای جلسات آنلاین گروهی و لایوهای شخصی کاربران نیز استفاده کند.

امکان برگزاری اتاق‌های صوتی، امکان جدید و کاربردی از لینکدین! 2 امکان برگزاری اتاق‌های صوتی، امکان جدید و کاربردی از لینکدین! 3

بخوانید  «ویرگول» روی قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار کار می‌کند

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک