پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد: اگر مسئولان مسئولیت اجتماعی خود را می‌دانستند، امروز با ناامیدی روبه‌رو نبودیم 

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
20 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد: اگر مسئولان مسئولیت اجتماعی خود را می‌دانستند، امروز با ناامیدی روبه‌رو نبودیم 
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
 مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ درباره تبلیغات گفت: «سهم جوانان در تبلیغات بسیار ناچیز است و باید این ظرفیت در اختیار جوانان قرار گیرد.»
عباس محمدیان در رویداد جایزه فارس در اینوتکس ۲۰۲۴ در پارک فناوری پردیس درباره تاریخچه تبلیغات سخنرانی ارائه داد. او در این باره گفت: «تبلیغات تاریخچه کهنی در فرهنگ ایران باستان دارد و امروز ۵۰ سالگی این رویداد را جشن می‌گیریم‌.»
به باور مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات جهانی برنامه‌های مهمی در حوزه فرهنگ و مانند آن دارد. او همچنین گفت: «پتانسیلی که در تبلیغات است در هیچ ابزاری نهفته نیست. نسل آینده ما نیاز است که با تبلیغات، با دنیا پیوند گسستنی پیدا کند. سهم جوانان در تبلیغات بسیار ناچیز است و باید این ظرفیت در اختیار جوانان قرار گیرد.»
به باور مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد، ما در اقیانوسی از تبلیغات قرار داریم که جوانان فراموش شده‌اند و نسل جوان باید این امر را به نسل بعد منتقل کند.
او همچنین توضیح داد: «تبلیغات سند ماندگار هر رویدادی است و اگر رویکرد مدیران ما توجه به تبلیغات باشد و آن را در خدمت جریان‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قرار دهند، مسئولیت اجتماعی مسئولان نیز بسیار سنگین تر خواهد شد،. اگر مسئولان جایگاه مسئولیت اجتماعی خود را می‌دانستند، امروز با ناامیدی روبرو نبودیم.»
به باور محمدیان، متولیان امر تبلیغات مسئولیت بالایی در پیوند نسل اول تبلیغات با نسل بعد دارند.

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اسمارتک