دانا پرداز
اخبار

گوریلا مارکتینگ فیلم «گردبادها» در پاریس با یک بیلبورد شکسته

مهسا بهادری مهسا بهادری
30 تیر 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوریلا مارکتینگ فیلم «گردبادها» در پاریس با یک بیلبورد شکسته

استودیو فیلم برادران وارنر برای تبلیغ فیلم «گربادها» از یک بیلبورد با طراحی متفاوت استفاده کرد.

به گزارش creativebloq، پوستر فیلم «گردبادها» که اخیراً به عنوان یکی از بدترین پوسترهای سال انتخاب شده بود، با یک بیلبورد خلاقانه در پاریس جبران مافات کرد. این بیلبورد که توسط استودیو برادران وارنر طراحی شده، به گونه‌ای است که انگار توسط یکی از گردبادهای وحشتناک فیلم تخریب شده است.

پوستر وارونه، قاب شکسته و کابل‌های بیرون زده، حس واقعی یک فاجعه را به رهگذران القا می‌کنند. توده شن و ماسه اطراف بیلبورد نیز بر این حس می‌افزاید. این ایده خلاقانه توجه زیادی از زمخاطبان و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

گوریلا مارکتینگ فیلم «گردبادها» در پاریس با یک بیلبورد شکسته 1

این فیلم همچنین با نصب یک کامیون پیکاپ آمریکایی از فیلم، در مقابل ایستگاه قطار سن لازار پاریس، تبلیغ شده است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...