
اخبار
۷۰ برند در طرح «همه درکنار هم» در ظرفیتهای تبلیغاتی تپسی معرفی شدند
شهریور ۲۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فهرست مطلب
تپسی در بازه پس از جنگ بخشی از ظرفیت فضای تبلیغاتی اپ و شبکههای اجتماعی خود را در قالب یک کمپین مسئولیت اجتماعی سی روزه با نام «همه درکنار هم» به صورت رایگان به حمایت از کسبوکارهای کوچک و متوسط و معرفی آنها اختصاص داد.
۵۰ کسبوکار در اینستاگرام تپسی معرفی شدند
گزارشی که تپسی از آمار مرتبط با این کمپین منتشر کرده نشان میدهد که ۷۰ کسبوکار در این بازه به صورت رایگان معرفی شدهاند که از بین آنها ۵۰ کسبوکار در اینستاگرام تپسی و ۲۰ کسبوکار نیز در فضاهای تبلیغاتی اپ تپسی معرفی شدهاند.
۵۶ درصد کسبوکارها در حوزه خریدوفروش آنلاین
تپسی در ادامه این گزارش اشاره کرده است که ۵۶ درصد از کسبوکارهای معرفی شده در حوزه خریدوفروش آنلاین فعالیت داشتهاند.
روستاتیش بیشترین میزان بازدید را تجربه کرد
این گزارش در ادامه به کسبوکارهایی که بیشترین بازدید را در این بازه و از طریق این ظرفیتها تجربه کردند اشاره کرده است.
نظرات