افراک
اخبار

۷۰ برند در طرح «همه درکنار هم» در ظرفیت‌های تبلیغاتی تپسی معرفی شدند

الهه صالحی الهه صالحی
شهریور ۲۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
۷۰ برند در طرح «همه درکنار هم» در ظرفیت‌های تبلیغاتی تپسی معرفی شدند

تپسی در بازه پس از جنگ بخشی از ظرفیت فضای تبلیغاتی اپ و شبکه‌های اجتماعی خود را در قالب یک کمپین مسئولیت اجتماعی سی روزه با نام «همه درکنار هم» به صورت رایگان به حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و معرفی آنها اختصاص داد. 

۵۰ کسب‌وکار در اینستاگرام تپسی معرفی شدند

گزارشی که تپسی از آمار مرتبط با این کمپین منتشر کرده نشان می‌دهد که ۷۰ کسب‌وکار در این بازه به صورت رایگان معرفی شده‌اند که از بین آنها ۵۰ کسب‌وکار در اینستاگرام تپسی و ۲۰ کسب‌وکار نیز در فضاهای تبلیغاتی اپ تپسی معرفی شده‌اند.

۷۰ برند در طرح «همه درکنار هم» در ظرفیت‌های تبلیغاتی تپسی معرفی شدند 1

۵۶ درصد کسب‌وکارها در حوزه خریدوفروش آنلاین 

تپسی در ادامه این گزارش اشاره کرده است که ۵۶ درصد از کسب‌وکارهای معرفی  شده در حوزه خریدوفروش آنلاین فعالیت داشته‌اند.

۷۰ برند در طرح «همه درکنار هم» در ظرفیت‌های تبلیغاتی تپسی معرفی شدند 2

روستاتیش بیشترین میزان بازدید را تجربه کرد

این گزارش در ادامه به کسب‌وکارهایی که بیشترین بازدید را در این بازه و از طریق این ظرفیت‌ها تجربه کردند اشاره کرده است.

۷۰ برند در طرح «همه درکنار هم» در ظرفیت‌های تبلیغاتی تپسی معرفی شدند 3

 

به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آچاره