پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تبلیغ غیرواقعی Gymbox روی سقف اتوبوس؛ اگر می‌توانی این را بخوانی، استعداد مادرزادی داری

الهه صالحی الهه صالحی
19 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغ غیرواقعی Gymbox روی سقف اتوبوس؛ اگر می‌توانی این را بخوانی، استعداد مادرزادی داری
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت Gymbox اخیرا یک تبلیغ غیرواقعی مانند تبلیغ‌های اخیر شیپور، خانومی، تماشاخونه و فیلیمو در ایران را اجرا کرده است که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش مارکتینگ دایو، Aerial یکی از جدیدترین ترندهای فیتنس در بریتانیا است و جیم‌باکس نیز قصد دارد که با تبلیغات جدید خود، کلاس‌های جدید آریال و پیلاتس خود را به مخاطبانش معرفی کند و تبلیغی که از این برند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نیز حاوی چنین مضمونی بود. در واقع این تبلیغ اتوبوس قرمز رنگ لندنی را نشان می‌داد که روی سقف آن نوشته شده بود: «اگر می‌توانی این متن را بخوانی، استعداد مادرزادی داری»

روری مک‌انتی، مدیر بازاریابی جیم‌باکس در رابطه با این تبلیغ توضیح می‌دهد: «کلاس‌های این ورزش به گونه‌ای هستند که شما باید روی هوا معلق باشید! و ایده ما این بود که سقف اتوبوس‌های لندن جای مناسبی برای جذب شرکت‌کنندگان آینده‌ی کلاس‌های ما است. قابل انکار نیست که سقف اتوبوس جای منحصر به فردی برای تبلیغات است.»

البته باید یاداوری کرد که این تبلیغ درواقع ساختگی است و استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری طراحی شده است؛ این مدل از تبلیغات با هدف وایرال شدن در شبکه‌های اجتماعی ساخته و منتشر می‌شودن که نمونه‌هایی از آن را هفته‌های اخیر از برندهای شیپور، خانومی، تماشاخونه و فیلیمو شاهد بودیم که البته دو مورد آخر با تذکر سازمان زیباسازی شهر تهران مواجه شد.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک