پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد بزرگDM talk 7  فردا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
15 بهمن 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد بزرگDM talk 7  فردا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هفتمین رویداد دی‌ام تاک رویداد توسط رسانه دی ام برد فردا به‌صورت آنلاین به مدت 2 روز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق  ایوند ثبت‌نام کنند.

DMTalk رویدادی است که توسط رسانه دی‌ام برد هرساله به صورت دوره‌ایی با حضور مدیران و کارشناسان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، دانشجویان مارکتینگ، کسب‌وکار و MBA، بنیانگذاران آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و ادنتورک‌ها، اینفلوئنسرها و سایرعلاقه‌مندان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

در این رویداد مهدی فروغی، راهبر ارشد بازاریابی(CMO)  ازکی و بیمیتو؛ علیرض اشکان، راهبر ارشد کافه بازار؛ امیر پاشا، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) دیجیکالا؛ میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ؛ آیسان صبایی، مدیر بازاریابی آچاره؛ سید مهدی اعتمادی، راهبر ارشد بازاریابی(CMO)  اُکالا؛ امیرعلی صبور، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) باسلام؛ امین سمیعی، راهبر ارشد بازاریابی(CMO)  اسنپ‌فود؛ رامین تسوجی، راهبر ارشد بازاریابی(CMO)  شیپور، پوریا حمزه‌لویی، راهبر ارشد بازاریابی(CMO)  ایران تلنت، هادی مرادی، راهبر ارشد بازاریابی(CMO) تیمچه و لندو، امیر مستکین،سردبیر دیجیاتو حضور خواهند داشت.

رویداد بزرگDM talk 7  فردا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد 1

شرکت‌کنندگان این رویداد می‌توانند به روش‌های توییت کردن با هشتگ DM talk 7 در توییتر با منشن کردن دی ام برد، استفاده از چت باکس پلتفرم ایوند که بستر برگزاری این رویداد است و همچنین پیوستن به اتاق‌های گفت‌وگو در تلگرام با موضوعات مختلف که لینک آن‌ها برای مخاطبین ارسال خواهد شد، با یکدیگر و همچنین سخنرانان و برگزارکنندگان تعامل کنند.

چنانچه شرکت‌کنندگان نتوانستند در این رویداد حضور پیدا کنند، یک هفته پس از رویداد فایل کامل آن برای شرکت‌کنندگان ایمیل خواهد.

در DM talk 7  همچنین  پشت صحنه رویداد به‌صورت لایو در اینستاگرام دی ام برد پخش خواهد شد و همچنین یک مسابقه توئیتری نیز برگزار می‌شود.

بخوانید  گزارش اینفوگرافی هومسا درباره سفرهای نوروز 1401 چه به ما می‌گوید؟
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک