آغاز ثبت نام هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ (DM talk 7)

⏱زمان مطالعه: 4 دقیقه

گردهمایی متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال و علاقه‌مندان به این حوزه طی دو روز 16 و 17 بهمن با عنوان DMTalk به صورت آنلاین و در بستر لحظه‌نگار و ایوند برگزار می‌شود.

شما می‌توانید برای ثبت‌‌نام زودهنگام و استفاده از کد 20 درصدی DMmembers از اینجا در ایوند یا از این لینک در آپارات ثبت‌نام کنید. همچنین ویدیوی کامل رویداد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

DMTalk، رویدادی است که توسط رسانه دی‌ام برد هرساله به صورت دوره‌ایی با حضور مدیران و کارشناسان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، دانشجویان مارکتینگ، کسب و کار و MBA، بنیانگذاران آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و ادنتورک‌ها، اینفلوئنسرها و سایرعلاقه‌مندان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود. وبسایت دی‌ام تاک به آدرس DMtalk.ir اطلاعات کامل‌تری از این رویداد، تیم برگزاری و تصاویر رویدادهای قبلی به شما می‌دهد.

موضوعات رویداد پیش‌رو بر اساس مهم‌ترین و جدیدترین چالش‌های کامیونیتی بازاریابی دیجیتال تعیین می‌شود. به همین دلیل هفتمین رویداد DMTalk، متفاوت از گذشته خواهد بود. در این رویداد تلاش می‌شود تا با وجود محدودیت‌های ایجاد شده به علت شیوع بیماری کرونا و کنسل شدن رویدادهای حضوری و کمرنگ شدن ارتباط‌ها، پیوندی میان کارشناسان بازاریابی، آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و ادنتورک‌ها، اینفلوئنسرها شکل بگیرد و انتقال تجربه متوقف نشود.

ما از سال 97 در دی‌ام برد، رویداد تخصصی DMTalk را با هدف  نزدیکتر کردن افراد این حوزه به یکدیگر و ساخت یک کامیونیتی شروع کردیم.

رویدادهای اول تا سوم به صورت دورهمی‌های تخصصی و با دعوت از حدود 50 الی 150 نفر از مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال استارتاپ‌ها برگزار شد. اما در رویداد 220 نفره چهارم، برای اولین بار، علاوه بر دعوت شدگان، ثبت‌نام عمومی نیز صورت گرفت و این آغازی بود برای تبدیل شدن این دورهمی به یک کنفرانس تخصصی.

در رویداد پنجم نیز طبق روال قبلی، میزبان حضور 400 دیجیتال مارکتر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در قالب یک کنفرانس تخصصی بودیم.

ششمین رویداد دی‌ام تاک که به عنوان بزرگترین رویداد این حوزه در سال 98 از آن یاد می‌شود، با حضور 800 نفر از مدیران دیجیتال مارکتینگ و آژانس‌های بازاریابی شناخته شده کشور برگزار شد. از جمله سحر افاضلی، کارشناس ارتباطات و روابط عمومی، مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ایران، محمدامین برقعه‌ای، مدیر محصول سیبچه، بابک بنیادی، مشاور سئو شیپور، انوش شفیعی، مدیر دیجیتال مارکتینگ علی‌بابا، محسن رفایی، مدیر دپارتمان محصول تخفیفان، حمید جعفری، مدیر روابط عمومی علی‌بابا، پویا خجسته، مدیرپرفورمنس مارکتینگ آپ، حمید مجاهدنیا، مدیر عملیات آژانس دیما، هیرمند لشگری، راهبر ارشد بازاریابی الوپیک، حامد توفیقی، مدیر دیجیتال مارکتینگ کاله به عنوان سخنران، در پنل‌ها و گفت‌وگوهای متنوع، چالش برانگیز و آموزشی حضور داشتند و در کنار بیان تجربیات و دستاوردهای خود، به مهم‌ترین سوالات روز هم پاسخ دادند. 

با اینکه این رویداد با اتفاقات آبان و قطعی سراسری اینترنت کشور همزمان شد و با چالش تعویق دو هفته‌ایی روبرو شدیم اما با مدیریت تیم اجرایی و همدلی شرکت کنندگان توانستیم از آن عبور کنیم و سالنی مملو از علاقه‌مندان و همینطور رضایت 85 درصدی از کل شرکت کنندگان را به دست بیاوریم.

و اما DMTalk هفتم

در DMTalk هفتم دوست داشتیم تا بار دیگر به صورت حضوری در کنار هم جمع شویم،از تجربیات هم استفاده کنیم و پیرامون این رویداد ارتباطات جدید و سازنده‌ای را با همکاران و فعالان این حوزه بسازیم اما دراین روزهای کرونایی که نه تنها ما، بلکه سراسر جهان را دستخوش تغییراتی کرده است، مجبور شدیم DMTalkهفتم را به صورت آنلاین برگزار کنیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده DMTalk هفتم طی دو روز در 16 و 17 بهمن در سالنی بدون شرکت کننده برگزار خواهد شد. در این رویداد مهدی فروغی، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) ازکی و بیمیتو؛ علیرضا اشکان، راهبر ارشد کافه بازار؛ امیر پاشا، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) دیجیکالا؛ میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ؛ آیسان صبایی، مدیر بازاریابی آچاره؛ سید مهدی اعتمادی، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) اُکالا؛ امیرعلی صبور، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) باسلام؛ امین سمیعی، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) اسنپ‌فود؛ رامین تسوجی، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) شیپور، پوریا حمزه‌لویی، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) ایران تلنت، هادی مرادی، راهبر ارشد بازاریابی (CMO) تیمچه و لندو، امیر مستکین،سردبیر دیجیاتو حضور خواهند داشت. 

ثبت نام کنندگان، رویداد را به طور آنلاین و زنده، به صورت فیلم برداری حرفه ایی همزمان 3 دوربین موجود در سالن و کارگردانی شده، و بصورت تعاملی تماشا خواهند کرد. همچنین زیرساخت فنی لازم جهت تعامل مستقیم شرکت کنندگان با سخنرانان و تیم برگزار کننده فراهم خواهد بود. حال امیدواریم که باردیگر شاهد همراهی شما در این رویداد باشیم و در کنار هم تجربه خوبی را رقم بزنیم.

شما می‌توانید برای ثبت‌‌نام زودهنگام و استفاده از کد 20 درصدی DMmembers از اینجا در ایوند یا از این لینک در آپارات ثبت‌نام کنید. همچنین ویدیوی کامل رویداد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه وظایف و ویژگی‌هایی دارد؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید