یکتانت
اخبار

چیچک محصول جدید خود، نات‌بار «پیکا پیکا» را وارد بازار کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
تیر ۱۸, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چیچک محصول جدید خود، نات‌بار «پیکا پیکا» را وارد بازار کرد

چیچک از محصول جدید خود یعنی نات‌بار «پیکا پیکا» رونمایی کرد. طبق اعلام چیچک، این محصول کاملاً رژیمی بوده و برای همه گروه‌ها از جمله ورزشکاران و دانش‌آموزان مناسب است. بازار محصولات پروتئینی به‌ویژه پروتئین‌بارها و نات‌بارها در حال حاضر در ایران نیز بسیار پررونق است و برندهای ایرانی مختلفی همچون آبیش، مانی، کیتاریچ، کارن و تلاونگ اقدام به تولید پروتئین‌بار کرده‌اند.

به گزارش دی‌ام برد، چیچک از محصول جدید خود یعنی نات‌بار «پیکا پیکا» رونمایی کرد. طبق اعلام چیچک، این محصول کاملاً رژیمی بوده و برای تمامی افراد از جمله ورزشکاران، دانش‌آموزان، کارمندان و سایر گروه‌ها مناسب است. نات‌بار «چیکا چیکا» در سه طعم دارک، شیری و سفید عرضه می‌شود و از ترکیب غلات، آجیل و میوه‌های خشک تهیه شده است.

یکی از ترندهای نوظهور در سال‌های اخیر، که ابتدا در سطح جهانی و سپس در میان برندهای غذایی ایرانی گسترش یافته، تولید محصولات پروتئینی به‌ویژه پروتئین‌بارها و نات‌بارهاست. بازار این محصولات در حال حاضر در ایران بسیار پررونق است. قبل از چیچک، برندهای ایرانی مختلفی همچون آبیش، مانی، کیتاریچ و کارن اقدام به تولید پروتئین‌بار کرده‌اند. برند تلاونگ نیز به‌تازگی به این جریان پیوسته و محصول جدیدی با نام «تلا بار» را با استفاده از پروتئین سفید تخم‌مرغ روانه بازار کرده است.

این ترند می‌تواند گام موثری در ارتقای سلامت جامعه باشد، به شرط آنکه در فرآیند تولید از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای بهداشتی مناسب استفاده شود.

چیچک محصول جدید خود، نات‌بار «پیکا پیکا» را وارد بازار کرد 1

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت