پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیزنی پلاس با الهام از شفق قطبی لوگوی خود را بازطراحی کرد

مهسا بهادری مهسا بهادری
12 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیزنی پلاس با الهام از شفق قطبی لوگوی خود را بازطراحی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش فست کمپانی، دیزنی از مدتی قبل اعلام کرده بود که قصد دارد تغییراتی در لوگو دیزنی پلاس اعمال کند و در همین راستا کاربران اخیراً متوجه تغییراتی در سرویس استریم دیزنی شده‌اند. لوگو جدید دیزنی پلاس که بر پایه رنگ سبز است، جایگزین لوگوی قدیمی این کمپانی شده که متمرکز بر رنگ آبی بود. پس‌زمینه‌ تاریک لوگوی قبلی نیز جای خودش را به پس‌زمینه‌ای نسبتاً پرنور داده که در نگاه اول ممکن است به مذاق هر کسی خوش نیاید، اما از دیدگاه برندینگ، تغییری مثبت به حساب می‌آید.

رنگ سبز آبی دیزنی پلاس با الهام از شفق قطبی

در نوامبر ۲۰۲۳، دیزنی یک سوم سهام Comcast در Hulu را به مبلغ ۸.۶ میلیارد دلار خریداری کرد. یک ماه بعد، این شرکت نسخه بتا برنامه دیزنی پلاس را راه‌اندازی کرد که محتوای دیزنی پلاس و Hulu را برای مشترکین به صورت بسته ترکیبی ارائه می‌کرد.

دیزنی پلاس به مناسبت ادغام رسمی خود با Hulu، لوگوی جدیدی را برای اپلیکیشن سرویس استریم خود ارائه کرده است. پس از این تغییر تئوری‌های متفاوتی در مورد تغییر رنگ لوگوی دیزنی پلاس مطرح شد که محبوب‌ترین آنها این است که دیزنی، سبز Hulu را با آبی دیزنی پلاس ترکیب کرد و به رنگ سبز آبی رسیده است.

به گفته یکی از سخنگویان دیزنی پلاس، بزرگترین منبع الهام این رنگ از شفق قطبی (Aurora Borealis) بوده است. پدیده شفق شمالی مستقیماً در هیچ محتوای دیزنی ظاهر نمی‌شود، اما نشان دادن آسمان شب در طول تاریخ دیزنی بسیار برجسته بوده است.

دیزنی پلاس با الهام از شفق قطبی لوگوی خود را بازطراحی کرد 1

لوگوی دیزنی پلاس همچنان نیاز به تکامل دارد

بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در تلویزیون دارای لوگو آبی و مشکی هستند و دیزنی پلاس حالا در بین آن‌ها متمایز به نظر می‌رسد.

ظاهراً تغییرات صرفاً روی لوگو دیزنی پلاس اعمال شده‌اند و محیط داخلی این اپلیکیشن همچنان تم آبی و خاکستری خود را حفظ کرده است.

این ماجرا ممکن است برای طرفداران سرسخت دیزنی غافلگیر کننده باشد که این کمپانی در اقدامی از رنگ آبی سلطنتی برند فاصله گرفته است؛ اما این ماجرا نشان دهنده یک تحول مهم برای دیزنی پلاس است. اندی بیکر، معاون خلاقیت دیزنی می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم به ترکیبی از رنگ مدرن و نوستالژیک دست پیدا کرده‌ایم که تمام چیزهایی که از دیزنی دوست دارید را درون خود دارد، اما همچنان نیاز به تکامل دارد.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک