پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیجی‌کالا جت به‌زودى به لیست فروشگاه‌های افیلیو اضافه می‌شود

زهرا محبی زهرا محبی
24 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیجی‌کالا جت به‌زودى به لیست فروشگاه‌های افیلیو اضافه می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

افیلیو اعلام کرد که قرار است به‌زودی سرویس دیجی‌کالا جت را به لیست فروشگاه‌های خود اضافه کند. افیلیو یک پلتفرم افیلیت مارکتینگ است که در اسفند 1400 کار خود را آغاز کرد. این پلتفرم یک بستر دوسویه برای فروشگاه‌ها (تامین‌کننده محصول) و تبلیغ‌‌کنندگان (رسانه‌ها) ایجاد می‌کند تا به صورت خودکار، به فرآیندهای افیلیت مارکتینگ بپردازند. برای خواندن جزییات بیشتر در خصوص پلتفرم افیلیو، اینجا کلیک کنید.

افیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی نوعی از بازاریابی است که در آن، تبلیغات شما در وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی محتلف و سایر رسانه‌های افرادی قرار می‌گیرد که به ازای جذب مشتری و سفارش، از شما (صاحب خدمات یا کالا) پورسانت دریافت می‌کنند. میزان پورسانتِ دریافتی رسانه‌ها از سوی تبلیغ‌کننده تعیین می‌شود و در پلتفرم‌های افیلیت، ردیابی سفارش موفق، فرآیندهای مالی و سایر موارد در اکانت شما به ثبت می‌رسد. افیلیت مارکتینگ می‌تواند به یک راه پرسود برای رسانه‌ها تبلیغ شود و نیاز به دیدن شدن تبلیغ‌کننده را نیز به شکلی استراتژیک برطرف کند.

افیلیو یکی از همین پلتفرم‌هاست که به عنوان یک واسطه میان دو سوی تبلیغ‌دهنده و رسانه عمل می‌کند.

دیجی‌کالا جت چیست؟

«دیجی‌کالا جت» یک سرویس ارسال سریع و رایگان و یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالاست که به مشتری‌ها این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌های اطراف‌شان خرید کنند و سفارش خود را در کمتر از 45 دقیقه و به صورت رایگان تحویل بگیرند. این پلتفرم امکان سفارش از فروشگاه‌های مختلفی را همچون سوپرمارکت‌، نانوایی، شیرینی، کافه، داروخانه، آبمیوه و بستنی و … فراهم می‌کند. در حال حاضر دیجی‌کالا جت در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، رشت و قزوین فعال است.

بخوانید  گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری»

خریدهای پرتکرار و مداوم مشتریان سرویس دیجی‌کالا جت می‌تواند یک جریان درآمدی پیوسته را برای کاربران افیلیو ایجاد کند. به اعلام افیلیو، این سرویس به‌زودی در لیست فروشگاه‌های افیلیو قرار خواهد گرفت.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک