پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حمایت دیجی‌فای از کسب‌وکارها: «تشکیل اولین جامعه‌ی آنلاین‌شاپ‌های ایران»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
30 آبان 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه
حمایت دیجی‌فای از کسب‌وکارها: «تشکیل اولین جامعه‌ی آنلاین‌شاپ‌های ایران»
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی‌فای برای بار دوم با دست پر به استقبال کسب‌وکارهای خرد و مستقل آسیب‌دیده در این مدت رفت. این شرکت در تاریخ 17 آبان ماه، دومین بیانیه‌ی خود را منتشر و اعلام کرد که برای اولین بار اقدام به ایجاد فضایی برای آنلاین‌شاپ‌ها کرده است تا بتوانند گذر از دوران پرچالش فعلی را آسان‌تر انجام دهند. «جامعه‌ آنلاین‌شاپ‌های ایران» نامی است که برای این فضا انتخاب شده است.

جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد که در کنار هم قرار بگیرند و فرصت تبادل نظر با یکدیگر را داشته باشند. اما دیجی‌فای، اساتید و فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار را نیز به این گروه دعوت کرده است تا بتوانند در کنار صاحبین کسب‌وکار قرار بگیرند و مشاوره و آموزش رایگان در اختیارشان قرار دهند. همچنین تعدادی از متخصصین مانند عکاسان و دیزاینرها هم در این گروه جمع شده‌اند و پکیج‌های رایگان عکاسی و طراحی را به آنلاین‌شاپ‌ها ارائه می‌دهند. تمامی این اقدامات به قصد حمایت از کسب‌وکارهای خانگی و اینستاگرامی انجام شده است تا بتوانند ضررهای وارد شده در این مدت را جبران کنند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این اقدام حمایتی دیجی‌فای پرداخته می‌شود.

حمایت از کسب‌وکارها به سبک دیجی‌فای

دیجی‌فای در تاریخ 9 آبان ماه اولین بیانیه‌ی خود را منتشر و اعلام کرد قصد دارد اقداماتی در جهت حمایت از کسب‌وکارهای خرد و مستقل انجام دهد. اولین اقدام دیجی‌فای ساختن رایگان سایت فروشگاهی برای آنلاین‌شاپ‌های آسیب‌دیده بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بیش از 250 کسب‌وکار درخواست ساختن سایت فروشگاهی خود را ثبت کردند. کارشناسان دیجی‌فای در حال بررسی درخواست‌های ثبت‌شده هستند تا طبق اولویت، امکان ساختن سایت فروشگاهی به صورت کاملا رایگان برای افرادی که درخواست داشتند ایجاد شود. با بررسی درخواست‌ها مشخص شد که این قشر، در این مدت به علت قطعی اینترنت، آسیبی بسیار جدی دیده است و نیازمند اقداماتی فوری و تاثیرگذار است. به همین علت، دیجی‌فای فاز دوم اقدامات خود را با فاصله‌ی یک هفته پس از انتشار بیانیه‌ی اول، آغاز کرد.

دیجی‌فای در بیانیه‌ی اول خود قول داده بود که اقدامات حمایتی جدی‌تری را برای آنلاین‌شاپ‌ها تدارک ببیند و در بیانیه‌ی دوم خود که در تاریخ 17 آبان ماه منتشر شد، از این اقدامات رونمایی کرد.
تشکیل «جامعه‌ آنلاین‌شاپ‌های ایران» همان حرکتی بود که دیجی‌فای قولش را داده بود. جمع کردن تعداد زیادی از آنلاین‌شاپ‌ها کنار هم و ایجاد فضایی برای گفتگو و تبادل نظر، تنها یکی از کارکردهای این گروه است.

دیجی‌فای توانست تعدادی از فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار را نیز به این گروه اضافه کند. صاحبین کسب‌وکار می‌توانند از این اساتید برای آموزش و مشاوره کمک بگیرند، سوالات خود را مطرح کنند و چالش‌هایی که در دوران بحران با آن روبرو شده‌اند را پشت سر بگذارند.

یکی دیگر از اقداماتی که می‌تواند راهکاری برای مشکلات آنلاین‌شاپ‌ها باشد، ارائه‌ی خدمات رایگانی مثل عکاسی از محصولات و دیزاین است. تعدادی از متخصصین عکاسی همراهی خود را با دیجی‌فای اعلام کردند و به این گروه پیوستند تا برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، پکیج‌های عکاسی رایگان ارائه دهند. دیزاینرها هم به صورت مشابه، در جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران پکیج‌های رایگان حمایتی ارائه می‌دهند.

جامعه‌ی آنلاین‌شاپ‌های ایران اولین گروهی است که برای برطرف کردن نیازهای فعلی کسب‌وکارهای خرد و مستقل ایجاد شده است و پیش‌بینی می شود تعداد زیادی از آنلاین شاپ‌ها را به خود جلب کند چرا که می‌تواند برای نیازهای موجود آنها راهکارهایی داشته باشد.

نهایتا، خود دیجی‌فای، که بنیان‌گذار این گروه است، برای حمایت از کسب‌وکارها، خدمات متنوع خود مانند ساخت سایت فروشگاهی، خدمات ارسال و پرداخت را نیز به صورت ویژه برای اعضای این گروه در نظر گرفته است. اگر آنلاین‌شاپ‌ها بتوانند محصولات خود را در بستر جدیدی مانند وب‌سایت فروشگاهی عرضه کنند، جریان ثابت فروش خود را نیز تضمین می‌کنند و کانال‌ جدیدی برای ارائه‌ی محصولات خود خواهند داشت.

به جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران بپیوندید

آنلاین‌شاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینستاگرامی می‌توانند با پیوستن به جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران، از امکان آموزش و مشاوره‌ی رایگان با فعالان کسب‌وکار استفاده کنند. این امکان برای بسیاری از صاحبین کسب‌وکار، نیازی فوری و حیاتی است چرا که باید اقدامی برای جبران ضررهای وارد شده انجام دهند.

اینکه بتوانند از بسته های حمایتی رایگان دیگری هم استفاده کنند که دیجی‌فای برای آنها در نظر گرفته است، می‌تواند تا حد خوبی به بقای طولانی‌مدت کسب‌وکارشان کمک کند. برای مثال عکاسی حرفه‌ای از محصولات یا دیزاین بنرهای مختلف همگی می‌توانند به دیده شدن بیشتر کسب‌وکار کمک کنند و تا حدی ضررهای وارد شده را جبران کند. پس اگر آنلاین‌شاپی هستید که نیاز دارید در جمع همکاران خود باشید، فرصت حضور در جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران را از دست ندهید.

همکاری با جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران

اگر می‌خواهید برای اعضای جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران ارزش‌آفرینی کنید، چه شخص باشید و چه شرکت، تنها کافیست با دیجی‌فای ارتباط برقرار کنید و خدمتی که قابل ارائه است را شرح دهید. به این ترتیب می‌توانید در این حرکت همراه شوید و حامی کسب‌وکارهای آسیب‌دیده باشید. اقدامات حمایتی دیجی‌فای

ادرس کانال تلگرامی:

https://t.me/digify_iran

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک