پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سایت جدید دارت ادز رونمایی شد: «ظاهری جدید با کاربری آسان‌تر»

مرجان عبدی مرجان عبدی
9 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سایت جدید دارت ادز رونمایی شد: «ظاهری جدید با کاربری آسان‌تر»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند سالی است که تیم دارت ادز برای ارائه خدمات تبلیغاتی مورد نیاز کسب‌وکارها، درکنار آن‌ها قرار گرفته است. این پلتفرم به گفته خود به‌تازگی تصمیم به تغییر وب‌سایت خود گرفته تا با بهینه‌سازی آن، دسترسی کاربران را بهبود دهد، که نتیجه آن، توسعه و انتشار نسخه تازه‌ی سایت تیم دارت ادز شد.

معرفی دارت ادز

دارت ادز از پلتفرم‌های اد اکسچنج ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و تاکنون توانسته با کسب‌وکارهای مختلفی همراه باشد. فعالیت اصلی اد اکسچنج‌ها، ایجاد پل ارتباطی میان تبلیغ‌دهنده و تبلیغ‌گیرنده است. کسب‌وکارها می‌توانند از طریق دارت ادز کمپین‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند. همچنین در حین اجرا، امکان رصد فعالیت‌ آنها نیز امکان‌پذیر است.

خدمات همیشگی دارت ادز، با ظاهری جدید

تبلیغات دیجیتال دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده و توسعه دانش مربوط‌ به هوش مصنوعی، سرعت و حجم این تغییرات را به شکل قابل‌توجهی افزایش داده است.

دارت ادز پیرامون این تغییرات می گوید: «ما در تیم دارت ادز تصمیم گرفتیم تا با استفاده از تکنولوژی های روز و اهمیت به نظر و راحتی و رضایت مخاطب، همراه با تغییرات روز پیش برویم. محصول نهایی این تلاش‌ها، انتشار نسخه جدید وبسایت دارت ادز بود.»

این پلتفرم ۲ مورد از مهم‌ترین تغییرات وب‌سایت جدید خود را اینگونه عنوان می‌کند:

  • سرعت بیشتر و افزایش رضایت کاربران

با بهینه‌تر شدن بخش‌های مختلف سایت و قرار گرفتن توضیحات لازم در هر قسمت، تعریف کمپین تبلیغاتی زمان کمتری از کاربران خواهد گرفت. این موضوع، کمک می‌کند تا افراد بتوانند بدون نیاز به تماس با پشتیبانی و کمک‌ گرفتن از مشاوران، فرایند تعریف کمپین را سریع‌تر پیش ببرند.

  • استفاده از تکنولوژی روز

هوش مصنوعی توانسته مراحل انجام فعالیت‌های مختلف را بهبود دهد و سرعت و انجام کارها را افزایش دهد. دارت ادز با بهره‌گیری از این امکان، توانسته امکاناتی مثل رصد، گردآوری و آنالیز داده‌ها را با دقت بسیار بیشتری انجام دهد و نتایج را در اختیار مدیران کسب‌وکار و تیم‌های مارکتینگ قرار دهد.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات