این برند با پخش ویدیوهای تبلیغاتی کمپین بهصورت پریرول در آپارات و VOD Ad در فیلیمو، تلاش کرده است بهطور مستقیم مخاطبان هدف خود را مورد توجه قرار دهد.
اخبار
گزارشها
دنت پاپ با هدف معرفی محصول جدید خود، یک کمپین «بازگشت به مدرسه» اجرا کرد

شهریور ۲۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنت پاپ با هدف معرفی محصول جدید خود، کمپینی با تم «بازگشت به مدرسه» را در رسانههای دیجیتال مانند شبکههای اجتماعی، آپارات، فیلیمو و رسانههای محیطی و BTL اجرا کرد.
به گزارش دیام برد، با پایان شهریور و آغاز فصل مدارس، زمان اجرای کمپینهای «بازگشت به مدرسه» فرا میرسد. این دوره، فرصت بسیار مناسبی برای برندهاست؛ بهویژه آنهایی که در حوزه پوشاک، لوازمتحریر، تنقلات و مواد غذایی فعالیت میکنند. پایان تابستان و شروع سال تحصیلی جدید، موجی از خریدهای تازه توسط دانشآموزان و دانشجویان به راه میاندازد و همین موضوع، بستر خوبی را برای طراحی و اجرای کمپینهایی تبلیغاتی فراهم میکند.
برند دنت پاپ نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی، کمپین جدیدی را با هدف معرفی محصول تازه این برند، یعنی شیر غنیشده ساده طراحی کرده است. این کمپین از طریق کانال های لینکدین، ویدئوهای تبلیغاتی در آپارات و فیلیمو، فعالیتهای BTL و رسانههای محیطی در حال اجراست.
در بخش محیطی، تمرکز کمپین بر معرفی محصول جدید دنت پاپ، یعنی «شیر غنیشده ساده» قرار داشت. در همین راستا، مجموعهای از بیلبوردها با شعارهایی مانند «دوست منی شیر دنت، خوشحالم از نوشیدنت» و «قلپ قلپ شیر دنت، تا آسمون پریدنت» در ۱۳ شهر کشور اکران شد.
فعالیتهای بخش BTL کمپین نیز در فروشگاههای زنجیرهای تهران اجرا میشود و طی آن مصرفکنندگان با خرید مقدار مشخصی از محصولات دنت، هدایایی مانند مداد رنگی، مگنت یا استیکر دریافت میکنند.
نظرات