پلتفرم کوکو لوگو و رابط کاربری خود را تغییر داد
فهرست مطلب
پلتفرم کوکو که یک پلتفرم تحلیل شبکههای اجتماعی بهحساب میآید بهتازگی تغییرات مهمی از جمله ریبرندینگ لوگو، بهبود رابط کاربری و تحلیل لحظهای دادههای اینستاگرام را در عملکرد خود ایجاد کرده است.
به گزارش دیام برد، پلتفرم کوکو اخیراً تغییرات مهمی در زیرساختهای خود ایجاد کرده است. CoCo یک پلتفرم تحلیل شبکههای اجتماعی است که دادههای لحظهای از حساب اینستاگرام شما و رقبا ارائه میدهد. از مهمترین اقدامات اخیر این مجموعه میتوان به ریبرندینگ لوگو و تغییرات رابط کاربری اشاره کرد. در نسخه جدید این پلتفرم، تمام دادهها بهصورت آنلاین و همزمان با درخواست کاربر دریافت و تحلیل میشود و از طریق داشبوردهای خلاقانه، در اختیار کاربران قرار میگیرد.
کوکو با این تغییرات در تلاش بوده تا عملکرد خود را بهبود بخشیده تا کاربران بتوانند با اطمینان به دادهها و تحلیلهای ارائهشده، بازدهی تبلیغات و صفحات خود را افزایش دهند.
رضا طاهر، مدیرعامل پلتفرم کوکو در گفتگو با دیام برد در رابطه با این تغییرات گفت: «یکی دیگر از تغییرات اساسی، برجستهتر شدن نقش اینفلوئنسرها در پلتفرم ماست. یک صفحه اختصاصی برای این بخش طراحی شده که شامل فیلترهای متنوع برای جستجو و گزارشهای جامع از فعالیت اینفلوئنسرها در هفته گذشته است.»
او ادامه داد: «این گزارشها اطلاعاتی مثل پربازدیدترین اینفلوئنسرها، پرکاربردترین هشتگها و بیشترین منشنهای دریافتی را در اختیار کاربران قرار میدهد. بهعنوانمثال، کاربران میتوانند با مشاهده این بخش، کمپینهای اجراشده توسط اینفلوئنسرها را در قسمت «بیشترین منشنها» بررسی کنند. همچنین امکان ساخت لیستهای شخصی از اینفلوئنسرها نیز فراهم شده است.»
هدف ما ارائه ابزارهایی با بیشترین بازدهی است
طاهر با اشاره به اینکه CoCo برای کاربرانی که میخواهند صفحات خاصی را در اینستاگرام مانیتور کنند، نیز ابزار قدرتمندی ارائه کرده است، گفت: «در بخش «صفحههای من»، کاربران میتوانند صفحات خود را اضافه کنند و CoCo بهصورت روزانه این صفحات را بهروزرسانی کرده و گزارشهای تاریخی جامعی در اختیار آنها قرار میدهد.»
او ادامه داد: «در مجموع، ما علاوه بر حفظ ارزشهای پیشین در حوزه تحلیل داده، چشمانداز خود را به سمت فعالیت جدیتر در اینفلوئنسر مارکتینگ گسترش دادهایم. هدف ما ارائه ابزارهایی است که با تحلیل دقیق دادهها، امکان اجرای کمپینهایی با بازدهی بالا و متناسب با نیاز کاربران را فراهم کند. در آینده نزدیک هم، برای اجرای متفاوت کمپینها، قدمهایی خواهیم برداشت.»