کمپین «با کلییر، شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید کلییر «ارلینگ هالند» با همکاری آژانس ترند برگزار شد
فهرست مطلب
کمپین «با کلییر؛ شوره هرگز» با تمرکز بر معرفی سفیر جدید برند کلییر «ارلینگ هالند» بهعنوان سفیر جدید این برند و همراهی رضا علیپور بهعنوان قهرمان ایرانی این کمپین در مدت سه ماه با همراهی برند کلییر و برنامهریزی آژانس ترند و در فازهای دیجیتال، محیطی و تلویزیونی اجرا شد. این کمپین افزایش ۱۵ هزار فالوور و بیش از ۳۰ میلیون ایمپرشن را برای کلییر به همراه داشته است.
به گزارش دیام برد کمپین اخیر دیجیتال کلییر در ایران با عنوان «قهرمانان کلییر»، توسط آژانس تبلیغاتی ترند با همراهی برند کلییر و به مدت ۳ ماه از تاریخ ۶ آبان تا ۷ بهمن اجرا شد. این کمپین در فازهای دیجیتال، وVOD در اینستاگرام، ، اسنپمارکت و در پلتفرم های نمایش خانگی به اجرا در آمد و از اهداف اصلی برند کلییر، معرفی ارلینگ هالند به عنوان سفیر جدید این بود.
مراحل کمپین
در مرحله اول این کمپین دیجیتال که به مدت ۳ هفته به اجرا درآمد سعی شد تا بهجای نمایش مستقیم چهره سفیر جدید برنداز سایه یا تصاویری از موهایشان استفاده شد تا حس کنجکاوی را در مخاطب برانگیزد. مرحله دومه با تمرکز بر معرفی ارلینگ هالند بهعنوان قهرمان کمپین پیشرفت که . بهمنظور تعامل و افزایش دنبالکنندگان و ترغیب مصرف کنندگان فعالیتهایی نظیر؛ بازیهای هفتگی اینستاگرامی با جوایز، ویدئوهای مرتبط با معرفی خاصیت محصول، همکاری با اینفلویٔنسرهای حوزه های محتلف، برگزاری چالشهای ویژه مانند حدسزدن سفیر برند جدید کلییراز طریق تصاویر، ویدئوها و آمار، برای حفظ علاقه مخاطبان صورت گرفت.
رضاعلیپور نیز به عنوان چهره ایرانی در این کمپین شامپو کلییر، در این کمپین معرفی شد.
همکاری با اسنپمارکت و فیلمنت
طبق اعلام ترند، این مجموعه بهعنوان آژانس انحصاری با اسنپمارکت همکاری میکند تا با استفاده از رسانههای این پلتفرم، فروش محصولات شامپو کلییر را افزایش دهد. علاوه بر این، ترند از همکاری خود با فیلمنت نیز خبر داده است. در این همکاری، ترند بهعنوان آژانس فروش رسانههای فیلمنت، محتوای کمپین ” کلییر، شوره هرگز!” ر را برای مخاطبان به نمایش خواهد گذاشت.
ترند به دیام برد اعلام کرد که در این کمپین دیجیتال تلاش شده تا محتوای جهانی ارائهشده توسط برند کلییر برای مخاطبان شخصیسازی کند و تا با نیازها و سلیقه ایرانیان همخوانی بیشتری داشته باشد. همچنین یکی دیگر از اهداف کمپین، برقراری ارتباط بین شامپو کلییر با سایر ورزشها از جمله بسکتبال و تنیس بوده است. از سوی دیگر، برگزاری رویدادهای ویژه، از جمله همکاری با آرایشگران، برای نمایش و معرفی محصولات شامپو ضد شوره کلییر، به تعامل بیشتر با مخاطبان کمک کرده است.