یکتانت
گزارش‌ها اخبار
در مراسم چهل‌وهشتمین سالگرد تأسیس ایستکول:

برند تجاری ایستکول در مراحل نهایی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
آبان ۱۴, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برند تجاری ایستکول در مراحل نهایی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد

مدیران شرکت تکران مبرد با نام تجاری ایستکول در مراسم چهل‌وهشتمین سالگرد تأسیس این شرکت اعلام کردند که ایستکول در مراحل نهایی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد و قصد دارد سهم خود را در  بازار صنایع برودتی و لوازم خانگی افزایش دهد.

به گزارش دی‌ام برد، شرکت «تکران مبرد» با نام تجاری «ایستکول» مراسم چهل‌وهشتمین سالگرد تأسیس خود را با حضور مدیران، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در شهر قم برگزار کرد. در این مراسم، مهرداد محمدی، مدیرعامل تکران مبرد، اعلام کرد که برند ایستکول در مراحل پایانی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد.

مهرداد محمدی، مدیرعامل تکران مبرد، درباره پذیرش سهام این شرکت در فرابورس توضیح داد: «این شرکت در حال گذراندن مراحل پایانی پذیرش است و به‌زودی به‌عنوان یکی از معدود شرکت‌های لوازم خانگی سهامی عام وارد بازار سرمایه خواهد شد. به باور او، ورود به بورس سکوی پرتاب تازه‌ای برای تکران‌مبرد است که می‌تواند بسیاری از موانع رشد را برطرف کند.»

افزایش سهم ایستکول در بازار صنایع برودتی و لوازم خانگی

ایسکول اعلام کرده است که با بیش از ۳۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، علاوه بر توسعه مستمر سبد محصولات، قصد دارد سهم بازار خود را در صنایع برودتی و لوازم خانگی نیز افزایش دهد.

برند تجاری ایستکول در مراحل نهایی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد 1

شرکت «تکران مبرد» فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و امروز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان باسابقه یخچال، فریزر، آبسردکن و یخچال‌فریزرهای خودرویی و کمپینگ در بازار ایران و منطقه شناخته می‌شود. برند تجاری این شرکت با نام «ایستکول» نیز در سال ۱۳۸۰ به بازار معرفی شد.

برند تجاری ایستکول در مراحل نهایی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد 2

برند تجاری ایستکول در مراحل نهایی پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد 3

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت