بانیمد اولین فروشگاه فیزیکی خود را در تیدا سنتر افتتاح کرد
فهرست مطلب
پلتفرم بانیمد، امروز اولین فروشگاه فیزیکی خود را در تیدا سنتر هروی افتتاح کرد. پس از دیجیکالا، بانیمد دومین پلتفرم فعال در حوزه تجارت الکترونیک است که فعالیت خود را از فضای آنلاین به فضای آفلاین توسعه داده است. این برند اشاره کرده است که در این فروشگاه بیشتر تمرکز خود را روی لوازم آرایشی و بهداشتی قرار داده است.
به گزارش دیام برد، مجید مظاهری قائممقام مدیرعامل بانی مد در حاشیه مراسم افتتاحیه شعبه حضوری این برند در تیداسنتر در گفتوگویی اختصاصی با دیام برد گفت: «ما چند هدف مشترک از افتتاح فروشگاه حضوری داشتیم؛ هدف ما این بود که نقشی در جذب مشتریان بیشتر ایفا کنیم تا بتوانند خرید آنلاین خوبی را تجربه و آن را تکرار کنند. در این فروشگاه حضوری سطح سرویسدهی بهویژه در بخش دلیوری و لجستیک ارتقا خواهد یافت.»
او اشاره کرد: تمرکز ما در آینده روی بخش خدمات خواهد بود و به تعویض همزمان و پاسخدهی کارشناسان حضوری به سؤالاتی که بهصورت آنلاین نمیتوان به آنها پاسخ داد، توجه بیشتری خواهیم کرد.
مظاهری با بیان اینکه بانیمد قرار است به زودی در شهرهای مشهد شیراز و اصفهان اقدام به تأسیس شعبه حضوری کند، گفت: «مفهوم و استراتژی ما بر سبک زندگی متمرکز است و حوزهای که خیلی به این موضوع نزدیک است، لوازم آرایشی و بهداشتی است و ما سعی کردیم که با این حوزه شروع کنیم؛ اما احتمالاً در آینده یک برنامه چرخشی داشته باشیم و بخش زیورآلات طلا را هم به این شعبه و هم شعبات دیگر اضافه شود.»
مدیرعامل بانیمد هدف اصلی افتتاح فروشگاه حضوری را ایگیجمنت و ایجاد ارتباط قویتر با مخاطب دانست و اشاره کرد که این برند قصد دارد تا سطح سرویسدهی را به مشتریان قدیمی و جدید افزایش دهد. به گفته او در این فروشگاه دلیوری و تحویل کالاها و همچنین مرجوعی نیز انجام خواهد شد.
به کارگیری هوش مصنوعی برای خرید بهتر
او در رابطه با برنامههای آینده این برند، توضیح داد: «ما در حال ریسرچ بازار هستیم تا بتوانیم فیچر های جذابی برای شبیهسازی محصولات آرایشی و بهداشتی داشته باشیم. ما همواره در حال رصد برندهای خارجی هستیم تا بتوانیم از ایدههای آنها تاحدامکان بهره ببریم.»
مظاهری همچنین در رابطه با سازوکار سرویسدهی از طریق QR کد در این شعبه توضیح داد: «به طور مثال شما اگر بخواهید رژلب را بهصورت آفلاین خریداری کنید قطعاً آن را روی سطح پوستتان امتحان میکنید؛ اما این سیستم QR کد به شما کمک میکند تا در لحظه رنگهای مختلف آن را روی صورتتان امتحان کنید این ابزار با کمک هوش مصنوعی طراحی شده و هم اکنون بر روی سایت بانی مد نیز موجود است. علاوهبر این، برای قسمت پوشاک نیز یک کمد کپسولی را در نظر گرفتهایم که طریقه ست کردن لباسهای مختلف با یکدیگر را نشان میدهد. در آینده نیز برنامه داریم تا با استفاده از فنّاوری سیستمی را پیاده کنیم که رنگهای مختلف لباس را روی بدن افراد نشان دهد البته این ابزار هنوز در مرحله ریسرچ مارکت قرار دارد.»