ازکی در راستای مسئولیت اجتماعی، در شهریورماه امسال، با همکاری دیجیکالا کمپین «بازگشت به مدرسه» را برای کمک به کودکان بازمانده از تحصیل اجرا کرده است. ازکی همچنین اشاره کرده که کاربران میتوانند به جای دریافت نسخه فیزیکی بیمه نامه به ارزش ۱۰۰ هزار تومان، نسخه دیجیتال را انتخاب کرده و این مبلغ را برای شرکت در کمپین اختصاص دهند یا امتیازهای جمعآوری شده در ازکی کلاب را اهدا کنند.
اخبار
با هدف بازگشت ۵ هزار کودک به مدرسه
ازکی و دیجیکالا با رویکرد مسئولیت اجتماعی کمپین مشترک «بازگشت به مدرسه» را اجرا کردند

شهریور ۲۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فهرست مطلب
ازکی و دیجیکالا با هدف ایجاد فرصت برابر در مسیر آموزش، مسئولیت اجتماعی و بازگشت ۵۰۰۰ کودک به مدرسه، کمپین مشترک «بازگشت به مدرسه» را اجرا کردند. روابط عمومی ازکی اشاره کرده است که در این کمپین کاربران میتوانند به جای دریافت نسخه فیزیکی بیمهنامه به ارزش ۱۰۰ هزار تومان یا اهدای امتیازهای جمعآوری شده در ازکی کلاب، در این کمپین شرکت کنند.
به گزارش دیام برد و به گفته روابط عمومی ازکی، پلتفرم فعال در حوزه خدمات مالی و اعتباری، از کمپین جدید خود با همکاری دیجیکالا خبر داد. این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی و ایجاد فرصت برابر آموزشی انجام شده و هدف نهایی آن، بازگرداندن ۵۰۰۰ کودک بازمانده از تحصیل به مدرسه عنوان شده است.
فرناز سلیمی، مدیر روابط عمومی ازکی، در رابطه با این کمپین گفت: «نگاه ما در ازکی به مسئولیت اجتماعی یک اقدام کوتاهمدت یا نمایشی نیست؛ بلکه آن را بخشی جداییناپذیر از فلسفه کسبوکار میدانیم. همانطور که در حوزه بیمه تلاش میکنیم با ایجاد دسترسی برابر به خدمات بیمه و ترویج خرید آگاهانه آن تغییری پایدار در سبک زندگی کاربران ایجاد کنیم، در مسئولیت اجتماعی نیز به دنبال ایجاد فرصتهای برابر در آموزش برای ایجاد یک تغییر ماندگار هستیم. چرا که باور داریم آموزش، زیربنای جامعهای آگاهتر و آیندهای روشنتر است.»
همکاری برندها؛ گامی در جهت افزایش آگاهی عمومی
روابط عمومی ازکی همچنین اشاره کرده است که که همکاری با دیجیکالا بر پایه یک دغدغه مشترک شکل گرفته است و هدف از این همکاری ایجاد فرصت برابر در مسیر آموزش است. همچنین در ادامه اشاره کرد که این همراستایی باعث شده که کمپین «بازگشت به مدرسه» نه بهعنوان یک حرکت تبلیغاتی مقطعی، بلکه بهعنوان یک اقدام هدفمند در راستای توسعه اجتماعی شکل بگیرد.
مصطفی شعبانپور، مدیر مسئولیت اجتماعی دیجیکالاتیم، در رابطه با این کمپین عنوان کرد: «مدلهای سنتی مسئولیت اجتماعی پاسخگوی مشکلات امروز نیستند. کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه»، تجربهای بود که یک بار دیگر این موضوع را ثابت کرد. امروز برای حل مسائل عمیق اجتماعی، نیازمند ائتلاف برندها و همصدایی آنها حول یک هدف مشترک هستیم. همکاری با ازکی نشان داد که چنین همافزایی نهتنها دسترسی تعداد بیشتری از کودکان بازمانده از تحصیل را فراهم میکند، بلکه پیام مسئولیت اجتماعی را با قدرتی چند برابر به جامعه منتقل میکند. ما این تجربه را نقطه شروعی برای همکاریهای بلندمدتتر و چندجانبه میدانیم تا در آینده هیچ کودکی پشت درهای بسته مدرسه باقی نماند.»
نظرات