اخبار
آئودی لوگوی خود معروف خود را در چین تغییر داد
الهه صالحی
20 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آئودی در بازار چین با هدف ترغیب کردن مشتریان سختگیر چینی، لوگوی معروف خود را تغییر داد.
برند خودروی آئودی در شانگهای اخیرا در بازار چین لوگوی معروف خود را تغییر داده است و آن را با لوگوی جدیدی که به شکل AUDI روی قسمت جلو پنجرهی خودرو E Sportback الکتریکی نوشته شده، جایگزین کرده است؛ این خودرو پسوند E-tron را نیز ندارد.
گرنوت دوئینر، مدیر عامل آئودی نیز در یک بیانیه مطبوعاتی در این رابطه گفت که امیدوار است این تغییر رویه، مشتریان فناوری پسند چینی که انتظار فناوریهای نوین و رانندگی خودکار را دارند، به سمت آئودی ترغیب کند.
رویترز پیشتر گزارش داده بود که آئودی در نیمهی اول ۲۰۲۴، تنها کمتر از دههزار خودرو در چین فروخته بود. بههمیندلیل این خودروساز قصد دارد تا با یک برندسازی مجدد، حضور خود را در چین جدیتر کند.
نظرات
مطالب پیشنهادی
تلاونگ محصول جدیدی برای کودکان ارائه کرد
کیمیا منصوری
تبلیغات موجب توسعه مصرف فرهنگی و افزایش فرهیختگی اجتماعی میشود
تحریریه دیامبرد