پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آئودی لوگوی خود معروف خود را در چین تغییر داد

الهه صالحی الهه صالحی
20 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
آئودی لوگوی خود معروف خود را در چین تغییر داد
آئودی در بازار چین با هدف ترغیب کردن مشتریان سختگیر چینی، لوگوی معروف خود را تغییر داد. 

برند خودروی آئودی در شانگهای اخیرا در بازار چین لوگوی معروف خود را تغییر داده است و آن را با لوگوی جدیدی که به شکل AUDI روی قسمت جلو پنجره‌ی خودرو E Sportback الکتریکی نوشته شده، جایگزین کرده است؛ این خودرو پسوند E-tron را نیز ندارد.

گرنوت دوئینر، مدیر عامل آئودی نیز در یک بیانیه مطبوعاتی در این رابطه گفت که امیدوار است این تغییر رویه، مشتریان فناوری پسند چینی که انتظار فناوری‌های نوین و رانندگی خودکار را دارند، به سمت آئودی ترغیب کند.

رویترز پیش‌تر گزارش داده بود که آئودی در نیمه‌ی اول ۲۰۲۴، تنها کمتر از ده‌هزار خودرو در چین فروخته بود. به‌همین‌دلیل این خودروساز قصد دارد تا با یک برندسازی مجدد، حضور خود را در چین جدی‌تر کند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی