پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری

رضا شیرازی در دی‌ام تاک 8 درباره ابزار جت‌سئو چه گفت؟

زهرا محبی زهرا محبی
23 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رضا شیرازی در دی‌ام تاک 8 درباره ابزار جت‌سئو چه گفت؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رضا شیرازی پنجمین ارائه را در رویداد دی‌ام تاک 8 داشت. او در این ارائه، به معرفی و برشمردن ویژگی‌های ابزار جت‌سئو پرداخت. رضا شیرازی از سال 1380 وارد حوزه وب شده است و از سال 1385 تاکنون درگیر فعالیت‌های سئویی است. او ارائه خود را با همین مقدمات شروع کرد.

رضا شیرازی در شروع ارائه‌اش درباره انگیزه طراحی ابزار جت‌سئو گفت: «در همه این ‌سال‌ها دلم می‌خواست که در فضای ایران یک ابزار سئو داشته باشیم و بتوانیم تحلیل‌های حوزه سئو را با ابزارهای ایرانی جلو ببریم. همین موضوع محرکه‌ای برای راه‌اندازی ابزار جت‌سئو شد.»

رضا شیرازی با اشاره به زیاد بودن سوالات درباره سئو و وجود سردرگمی مخصوصا در ابتدای راه سئو گفت: «سئو حوزه گنگ و پویایی است و همین مسئله، سوالات زیادی را برای وبمسترها به وجود می‌آورد. مسئله این است که هرچه جلو می‌رویم انتظارات از کارشناس سئو بیشتر و بیشتر می‌شود. رقابت هم همین وضعیت را دارد. وظایف کارشناس سئو از تحقیق کلمه کلیدی شروع می‌شود و به شاخه‌های گسترده و متفاوتی راه پیدا می‌کند؛ چرا که سئو یک حوزه بین رشته‌ای است. افراد تیم سئو هم باید با تیم فنی، تیم محتوا، تیم روابط عمومی و تیم مارکتینگ در ارتباط دوسویه باشند.»

تماشای ویدیو رویداد‌های دی‌ام تاک

شیرازی ادامه داد: «این وظایف گسترده، کار را برای کارشناسان سئو سخت کرده‌اند. ابزارهای سئو همین جا به کمک ما می‌آیند و هم کار را اتوماتیک جلو می‌برند و هم اگر باگ و مشکلی باشد، به دلیل مانیتورینگ دائم، تشخیص و باخبر شدن از آن را تسهیل می‌کنند». رضا شیرازی سپس به مزایای جت‌سئو اشاره کرد.

بخوانید  گزارش کامل هفتمین رویداد دی‌ام تاک

او گفت: «جت‌سئو یک دستیار سئو است و قرار است به کارشناس سئو کمک کند که رشد را برای کسب‌وکار زودتر به ارمغان بیاورد. جت‌سئو مزایایی هم دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • سادگی و قابل فهم بودن
  • ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی
  • اختصاصی‌شده برای سئوی وب فارسی
  • امکانات فوق‌العاده جذاب و کاربری

رضا شیرازی نهایتا به این اشاره کرد که جت‌سئو شامل ابزارهای مختلفی در فرآیند سئو می‌شود که از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا تحلیل و رصد رقبا را پوشش می‌دهد. استفاده از این ابزار تا 7 روز رایگان است و بعد از آن هم تعرفه‌های خوبی برای کاربر در نظر گرفته شده است. او استفاده از این ابزار را به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و سئوکارها پیشنهاد کرد.

همچنین بخوانید: استراتژی سئو چیست؟ | صفر تا صد تدوین استراتژی سئو

 

  • گزارش بقیه ارائه‌های رویداد دی‌ام تاک 8 را در رسانه دی‌ام برد بخوانید.
  • برای دانلود فایل ارائه رضا شیرازی اینجا کلیک کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...