پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد جهانی بازاریابی 2020 EWMS به صورت آنلاین برگزار می‌شود

زهرا قنبری زهرا قنبری
28 مهر 1399
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رویداد جهانی بازاریابی 2020 EWMS به صورت آنلاین برگزار می‌شود
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اجلاس جهانی بازاریابی 2020 eWMS به صورت آنلاین طی سه روز از 16 تا 18 آبان به وقت تهران برگزار می‌شود. این رویداد با هدف هم‌افزایی بیشتر هر ساله رهبران را از سراسر جهان گرد هم جمع می‌کند تا با ایجاد جنبش‌های جهانی از طریق استراتژی‌های بازاریابی باعث ایجاد تغییرات مثبتی در رفتار انسانی شوند.

در این دور از رویداد بیش از 80 سخنران جهانی که متشکل از رهبران و مدیران جهانی در زمینه کسب‌وکار، بازاریابی، شبکه‌های دیجیتال و اجتماعی، برندسازی و سایر تخصص‌های مرتبط درباره فلسفه بازاریابی و نوآوری صحبت خواهند کرد.

در این رویداد 48 ساعت سخنرانی از سراسر دنیا انجام می‌شود. این رویداد بی‌وفقه از ساعت 3.30 صبح(به وقت تهران) در تاریخ جمعه 16 آبان 1399 با سخنرانانی از اوکلند نیوزلند شروع شده، سپس به مرور با حرکت به سایر نقاط، سخنرانان دیگر از سراسر جهان صحبت‌های خود را ارائه خواهند داد. در نهایت در ساعت 3.29 صبح(به وفت تهران) در تاریخ یکشنبه 18 آبان با سخنرانی از لس آنجلس پایان خواهد یافت.

شخصیت‌های مطرح بازاریابی در این رویداد درباره بحث‌هایی چون تبلیغات، بازاریابی بی‌توبی، کالاهای بسته‌بندی شده مصرفی، مدیریت داده‌ها، بازاریابی دیجیتال، تجارت الترونیک، خرده‌فروشی الکترونیکی، کارآفرینی، بازاریابی تکنولوژی‌های پیشرفته، رهبری در شرایط ناپایدار و غیرمطمئن فروش، بازاریابی کالاهای لوکس، مدیریت فناوری، تکنولوژی و بازاریابی، توسعه محصولات جدید، بازاریابی، بازاریابی هوشمندانه، قیمت‌گذاری، فروش آنلاین، بازاریابی خدمات، ساده‌سازی جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها، خرده‌فروشی در کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینی اجتماعی، بازاریابی و فروش استارتاپ‌ها، خلق ارزش و … بحث خواهند کرد.

رویداد جهانی بازاریابی 2020 EWMS به صورت آنلاین برگزار می‌شود 1

شما می‌توانید از بسته‌های اسمارت، عادی، سی‌آی‌‌پی و وی‌آی‌پی با قیمت‌های 50، 80، 100 و 200 دلار انتخاب کنید.

بخوانید  سرویس بازگشت وجه، سرویس جدیدی از پرداخت‌یار زیبال

همچنین یکی از بخش‌های این رویداد با توجه به شراط بحرانی جهان، به بحث درباره بازسازی کسب‌وکار در شرایط حساس و بحرانی اختصاص دارد

  • از پدر بازاریابی مدرن و همکارانش در مورد بهترین تصمیم‌گیری برای کسب‌وکار در زمان‌های بحرانی و پسا-بحرانی بشنوید و آموزش ببینید.
  • بیاموزید که چگونه رفتارهای مصرف‌کننده را در ارتباط با چالش‌های کنونی کشف کنید.
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط یاد خواهند گرفت که چگونه دیجیتالی شدن کسب‌وکارها را با موفقیت متحول می‌کند.
  • با بهره‌گیری از زیربنیان‌های موثر بازاریابی رهبری را به دست بگیرید و در مقابل مصرف‌کنندگان، با اعتماد به نفس بهتری ظاهر شوید.

کلاس درس وی‌آی‌پی، کاتلر

ثبت نام کنندگان بسته وی‌آی‌پی می‌توانند در کلاس فشرده و پیشرفته پروفسور کاتلر، که ترکیبی است از دانش و علم بهترین ذهن‌ها در جهان، اطلاعاتی برای افزایش دانش، مهارت‌ها و همچنین نگرش‌های جدید برای مدیران، رهبران کسب‌وکار و مدیران بخش‌های عملیاتی کسب نمایند. مدت زمان تقریبی هر درس 45 دقیقه است.

سرفصل درس‌ها:

    • رهبری، پرفسور فیلیپ کاتلر از آمریکا
    • کارآفرینی اجتماعی، سادیا کبریا، هم‌بنیان‌گذار کارآفرینی اجتماعی و مدیرعامل گروه اجلاس جهانی بازاریابی از کانادا
    • هوش مصنوعی، نانسی نمس، سخنران، نویسنده و رهبر در مایکروسافت و گوگل از آلمان
    • بازاریابی لوئیز موتینیو، رهبر بازاریابی و تبلیغات آینده، از انگلیس
    • پایداری و بازاریابی اچ-تو-اچ، والدمار فورش از آلمان
    • بازاریابی دیجیتالی، ایرا کافمن، مدیر و بنیان‌گذار آکادمی تحول از آمریکا
    • اتوماسیون فرایند رباتیک، سوجای ناییر از هند
    • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، مارک اولیور از آلمان

کشورهایی که تاکنون به رویداد جهانی بازاریابی 2020 eWMS پیوستند

بیش از 100 کشور از آسیا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای شمالی و جنوبی در این رویداد شرکت می‌کنند. به جز ایران و دو کشورهای فارسی زبان، آرژانتین، اتریش، بولیوی، برزیل، شیلی، چین، کلمبیا، مصر، آلمان، هنگ‌کنگ، هند،‌ایتالیا، ژاپن، کویت، مالزی، مکزیک، مراکش، میانمار، نیوزلند، عمان، پاکستان، قطر، روسیه، عربستان، سنگاپور، فیلیپین، آفریقای جنوبی، سریالانکا، سوئیس، تایوان، ترکیه، امارات، انگلیس، ایالات متحده، ویتنام و … در این رویداد حضور دارند.

بخوانید  رونمایی از طرح اشتراک پولی و بدون تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک

رویدادی که حتما باید در آن شرکت کنید!

پرفسور فیلیپ کاتلر رویداد اجلاس جهانی بازاریابی را در سال 2010 بنیان نهاد. فیلیپ کاتلر به عنوان پدر بازاریابی مدرن و برجسته‌ترین متخصص جهان در بازاریابی استراتژیک شناخته می‌شود. پرفسور کاتلر اجلاس WMS را ایجاد کرد، اجلاسی که هر ساله گفت‌وگوهایی در آن انجام می‌شود که در سراسر جهان منتظر شنیدن آن هستند.

پرفسور کاتلر بیش از 50 کتاب در تمامی جنبه‌های بازاریابی منتشر کرده است. از میان آن می‌توان به کتاب آموزشی مدیریت بازاریابی اشاره کرد که دانشجویان مدارس کسب‌وکار در سراسر دنیا از آن برای یادگیری استفاده می‌کنند. پرفسور کارتلر به  عنوان چهارمین نویسنده تاثیرگذار/ پیشگام مدیریت در زمینه کسب‌و‌کار بعد از پیتر دراکر، بیل‌گیتس و جک ولش معرفی شده است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در اجلاس جهانی بازاریابی 2020 eWMS  به سایت https://ewms.imtd.ir  مراجعه نمایند یا با شماره 88935486 021 تماس حاصل کنند.

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک