زمان مطالعه: 3 دقیقه

ترب یک موتور جست‌وجوی محصول است که از سال 1393 با اوج گرفتن تعداد فروشگاه‌های اینترنتی شروع به کار کرد. در ترب کاربران امکان این را دارند که محصولات مختلف را ببینند و قیمت آن‌ها را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنند. ترب ادعا می‌کند که در حال حاضر، 2 میلیون کاربر فعال و 10 هزار فروشنده معتبر دارد و به همین واسطه، نقش مهمی در بازار آنلاین ایفا می‌کند.

با توجه به بستری که ترب در این سال‌ها ساخته است، جایگاه‌های تبلیغاتی متعددی برای یک برند یا یک کسب‌وکار طراحی شده است تا بتواند از طریق ترب به نرخ تبدیل و فروش بیشتر برسد. در این مطلب مروری بر این جایگاه‌ها خواهیم داشت.

جایگاه‌های تبلغاتی ترب

این جایگاه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • صفحه پیشنهادات 
  • صفحه جست‌وجو (صفحه اصلی)
  • صفحه SIS برند
  • قسمت دسته‌بندی
  • Similar Ads

یک: صفحه پیشنهادات ویژه

در این روش، ارائه اختصاصی بنرها و ردیف‌ها به یک برند خاص و محصولاتش صورت می‌گیرد. این امکان برای معرفی محصولات جدید و معرفی کمپین‌ها و تخفیفات ویژه کارآمد است. می‌توانید این بنرها را به سایت خود برند، یکی از فروشگاه‌های مدنظر یا صفحه برند در ترب هدایت کنید.

تبلیغات در ترب

دو: صفحه جست‌وجو (صفحه اصلی)

با قرار گرفتن در صفحه جست‌وجو، محصولات شما به صورت چرخشی و با دیزاین‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. جابه‌جایی ردیف‌ها و چیدمانی که بنرها دارند باعث می‌شود مخاطب به جایگاه عادت نکند و بنرها به صورت هفتگی برایش تازگی داشته باشد.

تبلیغات در ترب

کاربر ترب در این بخش به دنبال کشف محصولات جدید است، به همین دلیل از این جایگاه‌ها می‌توانید برای معرفی یک لاین جدید محصول بهره خوبی ببرید.

سه: صفحه SIS برند (صفحه اختصاصی برند)

از جدیدترین روش‌ها در ترب، اختصاص دادن یک صفحه SIS به برند است. این صفحه اختصاصی کارکرد ویترین را برای برند دارد و می‌توان در آن دسته‌بندی مخصوصی از محصولات را به انتخاب برند قرار داد.

تبلیغات در ترب

چهار: صفحه دسته‌بندی

با انتخاب این روش جایگاهی در دسته‌بندی محصولات به شما داده می‌شود تا کاربر حین جست‌وجو در قسمت دسته‌بندی‌، نام شما را هم ببیند.

تبلیغات در ترب

پنج: Similar Ads

با تبلیغات Similar Ads، در جایگاه تبلیغات «محصولات مشابه» قرار می‌گیرید تا کاربر به هنگام مشاهده محصولات دیگر، محصول مشابه شما را نیز ببیند.

تبلیغات در ترب

جایگاه تبلیغات مشابه هم به بیشتر دیده شدن محصولات کمک می‌کند هم با قرار گرفتن محصول در فرآیند مقایسه با دیگر محصولات، بیشتر در ذهن مخاطب جا پیدا می‌کند. برای دیدن مثال‌های بیشتر از این جایگاه‌ها، سری به سایت ترب بزنید.

به عنوان یک کسب‌وکار تا به حال از جایگاه‌های تبلیغاتی ترب استفاده کرده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − سه =