زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این وبینار تخصصی روز یکشنبه ۷ام شهریور هادی فرنود بنیان‌گذار و مدیرعامل ابزار ایمیل مارکتینگ «پاکت» راجع به موضوعات زیر آموزشی چکیده ومفید را به شماخواهد داد:

e-CRM چیست و چه بخش‌هایی دارد؟ (e-CRM عبارتست از مجموعه راهکارهای استفاده از پیامک، ایمیل و پوشنوتیفیکیشن دربازاریابی دیجیتال)

نحوه استفاده یکپارچه از ابزارهای این راهکارها

آخرین متدهای ۲۰۲۱ برای بازاریابی پیامکی و ایمیلی

راه‌اندازی ایمیل مارکتینگ و کار با پنل

نکات طلایی و مهم موفقیت در بازاریابی پیامکی که بعد از مدت‌ها به آن‌ها می‌رسید

مهم‌ترین تاکتیک‌های افزایش Open rate و Click rate در بازاریابی ایمیلی

مهم‌ترین امکانات پنل‌های ایمیل مارکتینگ (A/B Test، ساخت تمپلیت، و…)

پارامتر‌های‌اساسی جلوگیری از اسپم شدن ایمیل

روش‌های ارسال ایمیل به Primay Tab

هادی فرنود

هادی فرنود کارشناسی ارشد را در رشته Information System در انگلستان گذرانده و سپس در ایران ۳ استارتاپراه‌اندازی کرده کهیکی از آن‌ها یک ابزار بازاریابی ایمیلی به نام پاکت است.

سرفصل‌های وبینار

  • E-CRM چیست و چه بخش‌هایی دارد؟ (e-CRM عبارتست از مجموعه راهکارهای استفاده از پیامک، ایمیل و پوشنوتیفیکیشن دربازاریابی دیجیتال)

  • نحوه استفاده یکپارچه از ابزارهای این راهکارها

  • آخرین متدهای ۲۰۲۱ برای بازاریابی پیامکی و ایمیلی

  • راه‌اندازی ایمیل مارکتینگ و کار با پنل

  • نکات طلایی و مهم موفقیت در بازاریابی پیامکی که بعد از مدت‌ها به آن‌ها می‌رسید

  • مهم‌ترین تاکتیک‌های افزایش Open rate و Click rate در بازاریابی ایمیلی

  • مهم‌ترین امکانات پنل‌های ایمیل مارکتینگ (A/B Test، ساخت تمپلیت، و…)

  • پارامتر‌های‌اساسی جلوگیری از اسپم شدن ایمیل

  • روش‌های ارسال ایمیل به Primay Tab

دانلود ویدیو

حامیان این وبینار

پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین و پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت

هادی فرنود از ایجاد مشتری‌های وفادار بوسیله ایمیل مارکتینگ می‌گوید 2

 

بخوانید  هارمونی در ارکستر بازاریابی با آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی‌ بابا!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =