در این وبینار تخصصی روز یکشنبه ۷ام شهریور هادی فرنود بنیانگذار و مدیرعامل ابزار ایمیل مارکتینگ «پاکت» راجع به موضوعات زیر آموزشی چکیده ومفید را به شماخواهد داد:
e-CRM چیست و چه بخشهایی دارد؟ (e-CRM عبارتست از مجموعه راهکارهای استفاده از پیامک، ایمیل و پوشنوتیفیکیشن دربازاریابی دیجیتال)
نحوه استفاده یکپارچه از ابزارهای این راهکارها
آخرین متدهای ۲۰۲۱ برای بازاریابی پیامکی و ایمیلی
راهاندازی ایمیل مارکتینگ و کار با پنل
نکات طلایی و مهم موفقیت در بازاریابی پیامکی که بعد از مدتها به آنها میرسید
مهمترین تاکتیکهای افزایش Open rate و Click rate در بازاریابی ایمیلی
مهمترین امکانات پنلهای ایمیل مارکتینگ (A/B Test، ساخت تمپلیت، و…)
پارامترهایاساسی جلوگیری از اسپم شدن ایمیل
روشهای ارسال ایمیل به Primay Tab
با خرید بلیط وبینار، ویدیوی آن نیز در پنل شما قرار خواهد گرفت و میتوانید هرزمان که خواستید آن را مشاهده کنید.
(از اینجا ثبتنام کنید)
هادی فرنود
هادی فرنود کارشناسی ارشد را در رشته Information System در انگلستان گذرانده و سپس در ایران ۳ استارتاپراهاندازی کرده کهیکی از آنها یک ابزار بازاریابی ایمیلی به نام پاکت است.
سرفصلهای وبینار
E-CRM چیست و چه بخشهایی دارد؟ (e-CRM عبارتست از مجموعه راهکارهای استفاده از پیامک، ایمیل و پوشنوتیفیکیشن دربازاریابی دیجیتال)
نحوه استفاده یکپارچه از ابزارهای این راهکارها
آخرین متدهای ۲۰۲۱ برای بازاریابی پیامکی و ایمیلی
راهاندازی ایمیل مارکتینگ و کار با پنل
نکات طلایی و مهم موفقیت در بازاریابی پیامکی که بعد از مدتها به آنها میرسید
مهمترین تاکتیکهای افزایش Open rate و Click rate در بازاریابی ایمیلی
مهمترین امکانات پنلهای ایمیل مارکتینگ (A/B Test، ساخت تمپلیت، و…)
پارامترهایاساسی جلوگیری از اسپم شدن ایمیل
روشهای ارسال ایمیل به Primay Tab
با کد تخفیف ۳۵ درصدی dmsite از این لینک ثبتنام کنید.
هزینه پرداختی توسط شما برای این وبینار تخصصی، تماما صرف پروموت این وبینار، توسعه رسانه دیام برد و تولید محتوا برای شما مخاطبان عزیز خواهد شد.
حامیان این وبینار
پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین و پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت