اگر در شبکههای اجتماعی فعالیت میکنید و کسبوکار کوچکی دارید، قطعا به ابزار اینستاگرام هم احتیاج دارید. امروزه، کمتر کسی را میبینیم که به تاثیر شبکههای اجتماعی در پیشرفت کسب و کارها واقف نباشد. همه ما میدانیم که تا چه اندازه شبکههای اجتماعی در افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ بیشتر و بالا بردن تعامل یک کسب و کار با مخاطبانش موثر است. بنابراین اگر میخواهید محصول و یا خدمات شما را افراد بیشتری بشناسند، بهتر است که کسب و کار شما نیز در شبکههای اجتماعی حضور فعال داشته باشد.
از طرفی، فعالیت، تولید و توزیع محتوا در این شبکهها، میتواند برای کسب و کارها بسیار وقتگیر و هزینهبر باشد. به همین دلیل، نیاز است که از ابزار اینستاگرام استفاده کنید. شما میتوانید براساس ماهیت و نیاز کسب و کار خود، تعدادی از آنها را انتخاب و استفاده نمایید. اما پیش از آن، اطمینان حاصل کنید که این ابزارها شرایط زیر را برای شما فراهم میکنند:
تاثیر استفاده از ابزارها در اینستاگرام
۱. به صرفهجویی در وقت شما کمک میکند.
یکی از اهداف مهم استفاده از ابزار اینستاگرام، صرفهجویی در وقت شماست. به دنبال ابزاری باشید که بسیاری از فرآیندها را برای شما خودکارسازی کند و در عین حال از کیفیت انجام آن فرآیندها نکاهد.
۲. آگاهی از برند را افزایش میدهد.
یکی از بزرگترین مزایای شبکههای اجتماعی، توانایی آن در افزایش آگاهی از برند شما است. به همین دلیل قبل از استفاده از هر ابزاری، این نکته را در نظر بگیرید که آیا میتواند این هدف را پوشش دهد یا خیر. حال ممکن است که ابزار اینستاگرام مورد نظر شما یک پلتفرم ویرایش تصویر باشد و یا یک برنامه زمانبندی شبکههای اجتماعی که بتوانید قبل از پست کردن تصاویر، پیش نمایش پروفایل خود را مشاهده کنید.
۳. استفاده از آن آسان است.
انواع ابزار اینستاگرام تنها درصورتی میتوانند به صرفهجویی شما در زمان کمک کنند که یادگیری و استفاده از آنان ساده باشد. هر ابزاری که انتخاب میکنید باید کاملا، کاربر پسند باشد تا هر فردی در تیم شما بتواند به کمک آن به سادگی، عکسها و ویدیوها را ویرایش کند، تجزیه و تحلیلها را متوجه شود و … .
۴. مقرون به صرفه است.
خوشبختانه، بسیاری از نمونههای موجود از ابزار اینستاگرام ارزان قیمت و حتی رایگان هستند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید، ثبتنام در آنها است. با استفاده از ابزار اینستاگرام میتوانید خیلی از کارهای ویرایش عکس و فیلم را رایگان انجام دهید. برخی از خدمات پیشرفته این ابزارها پولی هستند.
۵. بر سازماندهی متمرکز است.
مطمئن شوید که ابزارهایی که تصمیم به استفاده از آنها دارید کارآمد باشند و بتوانند کارهایتان را سازماندهی کنند. به عنوان مثال، یک پلتفرم برای طراحی انتخاب کنید که طرحهای شما را ذخیره نماید تا بتوانید بعداً برگردید و آنها را ویرایش کنید.
بسیار خب! حال که ویژگیهای یک ابزار مناسب را شناختیم، وقت آن رسیده است که به معرفی برخی از کاربردیترین و ارزانترین و بهترین ابزارهای اینستاگرام در زمینه ویرایش و ساخت عکس، ویدیو، مدیریت و آنالیز صفحههای شبکههای اجتماعی بپردازیم.
ابزارهای ویرایش عکس اینستاگرام
یکی از معروفترین ابزار اینستاگرام کنوا است. Canva یک برنامه طراحی گرافیکی با کاربری آسان و تحت نسخه وب، iOS و Android است که به کمک آن میتوانید برای اکانتهای شبکههای اجتماعی خود طرحهای گرافیکی سفارشی ایجاد کنید. این برنامه دارای دهها قالب آماده برای استوری و پستهای اینستاگرام و سایر شبکهها است. بنابراین اگر در ایجاد طرحهای گرافیکی مبتدی هستید، این برنامه و الگوهای آماده آن به شما کمک زیادی خواهد کرد.
در canva میتوانید، تصاویر خود را ویرایش و به کمک انواع اشکال، فریمها، قلمها و رنگهای متنوع، آنها را تزئین نمایید. همچنین، میتوانید یک Layout با چند تصویر ایجاد و از طیف گستردهای از گرافیکهای از پیش تعیین شده استفاده کنید تا با ایجاد پستهای جذاب، توجه مخاطبان خود را جلب نمایید.
علاوه بر اینها از الگوهای آماده کنوا میتوانید برای اینستاگرام، لینکدین و توییتر استفاده کنید. همچنین این برنامه در نسخهها و آپدیتهای جدیدش امکان اضافهکردن فیلم به یک قالب را هم اضافه کرده است. ولی اگر میخواهید فیلم را ویرایش کنید، اپلیکیشن اینشات مناسبتر است.
قیمت: رایگان
Snapseed یکی دیگر از برنامههای مناسب برای ویرایش عکس است. این برنامه داری فیلترهای جذابی است که برخلاف فیلترهای پیش فرض اینستاگرام که به طور یکباره به کل تصویر اعمال میشوند، به شما امکان میدهد تا افکتها را با یک قلم مو اعمال و سپس بتوانید جزئیات هر عکس را کامل کنید.
همچنین در Snapseed میتوانید، گروهی از فیلترها را به عنوان الگو ذخیره و سپس آنها را در آینده و تنها با چند کلیک به عکسهایتان اضافه کنید. این برنامه که تحت نسخه Android، iOS ،Windows، macOS ارائه شده است، ویژگیهای زیادی برای ویرایش عکس دارد که در اسکرین شات زیر میتوانید مشاهده نمایید.
قیمت: رایگان
Adobe Spark یکی دیگر از ابزارهای استوری اینستاگرام با طراحی رایگان است که علاوه بر نسخه وب، نسخه iOS و Android نیز دارد. این برنامه نیز برای ساخت استوریهای جذاب در اینستاگرام بسیار پراستفاده است. ادوب اسپارک از جمله محصولات زیرمجموعه شرکت ادوبی است و امکانات زیادی دارد.
کتابخانه طرحهای این اپلیکیشن بسیار متنوع است. میتوانید تصاویر و قالبهای مختلف را براساس کسبوکار خودتان انتخاب کنید. با کمک اپلیکیشن Adobe Spark میتوانید طرحهای گرافیکی متنوعی برای شبکههای اجتماعی، ویدئوهای کوتاه و تصاویر مخصوص صفحههای سایت درست کنید.
قیمت: رایگان
InShot از محبوبترین برنامهها در زمینه ساخت ویدیو و عکس برای شبکههای اجتماعی است. InShot این امکان را به شما میدهد تا ویدیو بسازید و عکس ویرایش کنید. این برنامه ویژگیهای زیادی مانند ایجاد collagesها، trim کردن ویدیوها، تنظیم سرعت فیلمبرداری، افزودن فیلتر، موسیقی، متن و … را دارد.
بسیاری از کسانی که در اینستاگرام فعالیت دارند و ویدئو میگیرند از این اپلیکیشن برای ویرایش ویدئویشان استفاده میکنند. با استفاده از اینشات میتوانید روی ویدئو زیرنویس یا متن بگذارید و به آن افکت بدهید. برخی از موسیقیها و فیلترهای Inshot پولی هستند و باید اشتراک اپلیکیشن را تهیه کنید. با اینکه این اپلیکیشن ویژگیهای مثبت زیادی دارد، ولی تبلیغاتش هم زیاد است.
برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد این برنامه اینجا کلیک کنید.
قیمت: رایگان
Unfold به عنوان یک ابزار جامع برای ساخت استوری اینستاگرام شناخته میشود. این برنامه که نسخه iOS و Android دارد، به شما در ایجاد قالبهای زیبا برای استوریهای اینستاگرام کمک میکند.
Unfold میتواند یک برنامه ایدهآل برای برندهایی مانند برندهای سبک زندگی (lifestyle) که میخواهند collagesهای خاص ایجاد کنند و اکانتهای آنها به روز و شیک به نظر برسد، باشد.
منحصر به فردترین ویژگی این برنامه این است که به شما این امکان را میدهد که ویدیو، عکس و متن را در یک پست اضافه کنید که همین کمک میکند بتوانید استوریهای جذاب و متمایز بسازید. یکی دیگر از ویژگیهای خاص Unfold سادگی آن است.
طرحهای آنفولد در عین زیبایی ساده هستند و مطلب شما به طور واضح نشان میدهند. بیشتر قالبهای Unfold مدرن هستند و میتوانید روی آنها متن، استیکر و تصویر پسزمینه اضافه کنید. در بخش ویرایش عکس Unfold میتوانید سایه، نور و کنتراست تصویر را تغییر دهید.
قیمت: رایگان
stencil یک ابزار آنلاین تحت وب، برای طراحی گرافیک است. این ابزار هم، قالبها، آیکونها، فونتها، نقل قولها و فیلترهای متنوعی دارد که میتوانید به عکس خود اضافه کنید. از ویژگیهای منحصربهفرد این ابزار میتوان به افزونه مخصوص کروم، سافاری و فایرفاکس اشاره کرد.
قیمت: رایگان
Infogram یک پلتفرم اینفوگرافیک مبتنی بر وب است. Infogram این امکان را به شما میدهد تا دادههایتان را به صورت نمودارهای دیجیتالی، اینفوگرافیک و … تبدیل و در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این برنامه احتیاجی به کدنویسی یا برنامهنویسی ندارید. همچنین افراد زیادی، از جمله دانشجوها، دانشآموزها و تیمهای بازاریابی میتوانند از اینفوگرام استفاده کنند. اگر بخواهید از ویژگیهای ساده اینفوگرام استفاده کنید، لازم نیست برای آن هزینهای پرداخت کنید.
اینفوگرام رایگان بیش از ۳۷ نمودار تعاملی دارد و از ۱۳ نوع نقشه پشتیبانی میکند. در این نسخه میتوانید ۱۰ پروژه بسازید و هر پروژه هم میتواند ۵ صفحه داشته باشد. این برنامه علاوه بر نسخه رایگان، نسخه تیمی، کسبوکار، کارآفرینی و ویژه هم دارد. این نسخهها پولی هستند و برای هر سال برای دریافت خدمات آن پول پرداخت کنید. در نسخههای حرفهای میتوانید لوگوی خودتان را روی تصاویر بگذارید و از ویژگیهای تخصصیتر استفاده کنید.
قیمت: رایگان
مطلب مرتبط: تولید محتوای آموزشی چیست؟ | اصول تولید محتوای آموزشی
ابزارهای ساخت و ویرایش ویدیو اینستاگرام
۱. Boomerang
برنامه Boomerang که ساخته اینستاگرام میباشد، در دو نسخه Android و ios ارائه شده است و به شما این امکان را میدهد که بتوانید در لحظه، ویدیوی کوتاه و سرگرمکننده بسازید. این ویدیوها که همانند گیف هستند، این روزها بسیار پرکاربرد هستند و مورد پسند مخاطبان قرار گرفتهاند. این ابزار را دست کم نگیرید. اگر هوشمندانه از آن استفاده کنید، میتواند ویژگی بارز محصول یا خدمتتان را نشان دهد. آخرین بهروزرسانی این اپلیکیشن برای نسخه اپل بوده است و آیکون اپل واچ را نشان میدهد.
در نسخه جدید، اشکالها و باگهای اپلیکیشن رفع شدهاند. برای استفاده از این اپلیکیشن، باید چیزی یا کسی را پیدا کنید که حرکت میکند. میتوانید از خودتان هم فیلم بگیرید. حدود ۱۰ تا شات ثبت کنید و بعد آن را به یک ویدئوی کوتاه تبدیل کنید. میتوانید ویدئوی نهایی را مستقیما در فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید. فیلمها قابلیت ذخیرهسازی هم دارند و مستقیم در بخش دوربین ثبت میشوند.
برندهای TacoBell, Vans و Ikea به خوبی از این ابزار در اینستاگرام خود استفاده کردهاند.
قیمت: رایگان
در حالی که Boomerang برای ایجاد فیلمهای کوتاه و سریع مانند GIF عالی است، Life Lapse یک برنامه فوقالعاده تحت سیستم عامل iOS و Android برای ایجاد فیلمهای طولانیتر و به خصوص استاپموشن برای نمایش محصولات شما است. شما میتوانید به هر اندازه که میخواهید عکس بگیرید، سایز فیلم خود را تعیین کنید، سرعت بین تصاویر را تنظیم کرده و حتی موسیقی اضافه کنید.
در نسخه جدید لایف لپس میتوانید تصاویر را در حالت روح درست کنید و پروژههای مختلفی تعریف کنید. فیلترهای مختلف، تایمر در دوربین، گریدهای دلخواه، کراپ داخلی در دوربین، حذف کلیپهای منتخب و کپی کلیپهای منتخب از ویژگیهای جدید این اپلیکیشن هستند. با Life lapse میتوانید گیف درست کنید و روی فیلمهایتان موسیقی بگذارید.
قیمت: رایگان
با این برنامه در چند دقیقه میتوانید، ویدیوهای حرفهای ایجاد کنید. بهترین بخش در مورد این ابزار این است که شما حتی برای شروع کار به تجربه نیاز ندارید. شما با تهیه ویدیو برای شرکت خود، میتوانید آگاهی از برند را افزایش داده و مخاطبان خود را رشد دهید. کارکردن با انیماتو راحت است.
میتوانید تصاویر و ویدئو کلیپها را کنار هم بگذارید و فقط در چند مرحله ویدئوی نهایی را تحویل بگیرید. این اپلیکیشن یک کتابخانه آهنگ هم دارد که میتوانید آهنگ دلخواهتان را روی فیلم بگذارید. قالبهای انیماتو متنوع هستند و موضوعهای مختلفی دارند. از جمله این موضوعها میتوان به درباره ما، فروش، تبریک سالگرد، کانورژن، آموزش انجام تکلیف، ورزش در خانه، بازگشت به مدرسه، پشت صحنه و کارت تبریک تولد اشاره کرد.
قیمت: رایگان
ابزارهای مدیریت و آنالیز دادههای اینستاگرام (ایرانی)
نئولایز، یک برنامه تحت وب ایرانی برای مدیریت اینستاگرام است. نئولایز، به شما در تحلیل صفحهتان کمک میکند تا بتوانید کیفیت آن را بالا برده و از پتانسیل موجود در اینستاگرام بهره کامل را ببرید.
مهمترین ویژگیهای نئولایز چیست؟
- تحلیل پیج خود (آنالیز کمی و کیفی فالورها، تشخیص بهترین پستها، میزان رشد صفحه، هشتگهای پراستفاده، دموگرافی مخاطبان پیج، خروجی گرفتن از کامنتها، فالورها و …)
- تحلیل پیج رقبا و افزایش دید نسبت به برند و صنعت خود
- تحلیل وضعیت فالورها
- تحلیل هشتگ (ارائه ابزار پیشنهاد و تحلیل هشتگهای مناسب برای شما در شبکههای اجتماعی)
- بررسی و یافتن اینفلوئنسرها (براساس تعداد فالور، تعداد فالویینگ، موضوع پیج، جنسیت، تعداد پست، اینگیجمنت پیج و …)
- و در آخر امکان یافتن و حذف فالورهای کماثر که ویژگی جدیدی است که به نئولایز اضافه شده است.
قیمت: برخی از ویژگی های یاد شده رایگان است ولی برای فعال کردن برخی از آنها باید هزینه پرداخت نمایید.
نوین هاب، یکی دیگر از پلتفرمهای ایرانی برای مدیریت شبکههای اجتماعی است که به شما اجازه زمانبندی و انتشار محتوا (براساس تاریخ شمسی)، مدیریت کامنتها و تحلیل پیج را میدهد.
مهمترین ویژگیهای نوین هاب چیست؟
- زمانبندی محتوا
- پیشنهاد هشتگ
- امکان پاسخگویی، حذف و لایک کردن کامنتها
- مدیریت تیمی کامنتها (پاسخگویی و برچسبگذاری کامنتها توسط اعضای تیم)
این ویژگی، برای پیجهایی که تعامل بالایی با کاربران دارند و از طریق شبکههای اجتماعی خود به سوالات، مشکلات و پیشنهادات مخاطبان پاسخ میدهند، بسیار مفید است. برای مثال، ویژگی برچسبگذاری کمک میکند تا مشکلات اصلی محصول یا خدمت خود را در هر برهه زمانی با توجه به بازخورد مخاطبان متوجه شوید و برای رفع آن اقدام کنید. - نمایش رشد فالوورها، میزان بازدید و مشارکت پستها
- نمایش هشتگهای پربازدید
- پیشنهاد بهترین ساعت برای انتشار پست
- تعیین سطح دسترسی برای همتیمیها
- ساخت داشبوردهای مختلف
- مدیریت تمامی شبکههای اجتماعی در یک داشبورد (تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، تویتر، لینکدین، پینترست، یوتوب، تامبلر، آپارات، بله و گپ)
قیمت: شما به مدت ۱ هفته، میتوانید به صورت رایگان از امکانات نوینهاب استفاده کرده و سپس براساس نیاز خود، اکانتتان را ماهانه یا سالانه شارژ نمایید.
همچنین بخوانید: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
ابزار مدیریت Bio اینستاگرام
زیلینک یک ابزار ایرانی برای مدیریت بهتر Bio اینستاگرام شماست. شما به کمک زیلینک، میتوانید برای خود یک پروفایل بسازید و لینک سایت، لینک تمامی شبکههای اجتماعی، سوالات متداول و شماره تماس خود را بنویسید، سپس لینک پروفایل زیلینک خود را در بایو اینستاگرام قرار دهید.
قیمت: رایگان
ابزارهای پایش و رصد اینستاگرام social listening (ایرانی)
social listening به معنی نظارت و رصد بر شبکههای اجتماعی یک برند برای یافتن بازخورد مشتری، mentionها، گفتوگوها در مورد کلمات کلیدی، رقبا یا صنایع مرتبط با برند و در پی آن، آنالیز این دادهها برای به دست آوردن بینش بیشتر، یافتن فرصتها و برنامهریزی جهت اقدامات مناسب است.
در واقع شما با این ابزار میتوانید، از نظرات واقعی مخاطبان خود را در فضای آنلاین باخبر شوید، میزان آگاهی از برند خود را دریابید، شناخت بهتری از مخاطبانتان به دست آورید و اثربخشی کمپینهای سوشال مدیا خود را بررسی نمایید.
کاوان، یکی از پلتفرمهای ایرانی پایش و تحلیل رسانه است که شما میتوانید برای تحلیل شبکههای اجتماعی خود از آن استفاده کنید.
مهمترین ویژگیهای کاوان:
- مرور محتوای پایش (امکان تعریف رصد شبکههای اجتماعی، براساس موضوع، کلیدواژه و … و مشاهده روندها و گزارشهای مرتبط به آن.)
- نمودارها و داشبورد (تعریف انواع نمودارهای ابرواژگان، شبکه کلیدواژه، خطی، ستونی و … براساس نیاز بررسی اطلاعات مورد نیاز خود.)
- هشدار (تعریف هشدار مد نظر خود براساس فیلترهای موجود در سیستم و آگاهی از انتشار مطلب در خصوص آن.)
- تحلیل رسانه های اثرگذار (سجش میزان اثرگذاری شبکههای اجتماعی برای برند شما بر مبنای میزان به اشتراکگذاری مطالب یا دیده شدن آن)
قیمت: شما به مدت ۱ هفته و پس از جلسه دمو میتوانید به صورت رایگان از امکانات کاوان استفاده کرده و سپس براساس نیاز خود، اکانتتان را ماهانه یا سالانه شارژ نمایید.
نیوزباکس نیز یکی دیگر از پلتفرمهای ایرانی برای رصد شبکههای اجتماعی است که به شما کمک میکند تا بتوانید در جهت اقدامات لازم برای رشد کسب و کار خود، آگاهانهتر تصمیمگیری و برنامهریزی نمایید.
مهمترین ویژگیهای نیوزباکس:
- پایش ۲۴ ساعته
- مشخص شدن پستهای بازنشر شده و نمایش تعداد بازنشر هر پست
- امکان مشاهده کاربرانی که یک محتوا را بازنشر کردهاند.
- تعیین نقش و میزان دسترسی برای همتیمی
قیمت: برای اطلاع از تعرفهها، میتوانید با کارشناسان نیوزباکس تماس بگیرید.
زلکا نیز به شما کمک میکند تا دید وسیعتر و دقیقتری نسبت به جایگاه برند خود داشته باشید.
مهمترین ویژگیهای زلکا
- امکان گزارشگیری حرفهای از شبکههای اجتماعی برند شما و رقبا
- تحلیل شبکههای اجتماعی (برای مثال، میزان توجه رسانهها در شبکههای اجتماعی، میزان توجه کاربران توییتر، میزان محتوای منتشر شده به تفکیک موضوعات خبری و … )
قیمت: سرویسهای زلکا در ۴ بسته برنز، نقرهای، طلایی و سازمانی ارائه میشود که برای اطلاع از هزینههای آنان باید با کارشناسان زلکا تماس بگیرید.
ابزارهای مدیریت و آنالیز دادههای اینستاگرام (غیر ایرانی):
later یک پلتفرم برنامهریزی اینستاگرام است که دارای مجموعهای از ویژگیهای متنوع برای برنامهریزی کمپینهای شما، از جمله امکان کشف هشتگها و به اشتراکگذاری مطالب تولید شده توسط کاربران (UGC) است. later به شما این امکان را میدهد که پستهای خود را در یک تقویم محتوایی سازماندهی کرده و پیش از انتشار، پیش نمایش آنها را ببینید.
همچنین با مشاهده تجزیه و تحلیل صفحه خود در این برنامه، میتوانید بهترین زمان روز برای ارسال پستهایتان را تعیین کنید. علاوه بر این، میتوانید هشتگهایی که برای شما مفید بوده را شناسایی کنید و در این برنامه کنار هم ذخیره نمایید تا دیگر نیازی به تایپ مجدد آنها نداشته باشید. با کمک Later همه کارها را با یک کلیک انجام میدهید و در وقتتان صرفهجویی میکنید.
اگر برای تولید محتوا وقت ندارید، Later یکی از بهترین ابزارهای مدیریت اینستاگرام است. این برنامه به شما کمک میکند که محتوای جدید را پیدا کرده و تغییرات جزئی در آن ایجاد کنید. محتوای تولید شده در Later را میتوانید در توییتر، پینترست و اینستاگرام منتشر کنید.
این برنامه تحت وب، ios و Android است.
قیمت: رایگان برای یک کاربر و حداکثر 30 پست اینستاگرام در هر ماه
Socialbakers اطلاعات مهمی از جمله بیشترین لایک و بیشترین کامنت در مورد پستها، رشد فالورها، میزان انگیجمنت پستها و …. را ارايه میدهد. ویژگی جالب این برنامه این است که به کمک آن میتوانید، اکانت شبکههای اجتماعی خود را با رقبایتان مقایسه نمایید و بررسی کنید که چه نقاط قوتی دارید و یا چه کارهایی میتوانید جهت رفع نقاط ضعف صفحه خود انجام دهید.
قیمت: رایگان
این ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی، به بازاریابها اجازه میدهد تا زمان پستهای خود را برنامهریزی کنند، عملکرد آنها را اندازه بگیرند، mentionهای برند خود را ردیابی کنند، بازدیدهای لایوها را بررسی نمایید و عملکرد هشتگ ها را ببینید. خدمات اصلی این ابزار انتشار محتوا، تولید محتوا، برنامهریزی، ادیت تصویر و مقاله، پیشنهاد هشتگ، مدیریت مشتریها و تحلیل پستها است.
با استفاده از کرودفایر میتوانید محتوا را براساس موضوعهای موردعلاقهتان شناسایی کرده و دستهبندی کنید. تمامی پستها در کرودفایر قابل برنامهریزی هستند. میتوانید بهترین زمان را انتخاب کرده و پست را در ساعت مقرر منتشر کنید. از ویژگیهای دیگر این ابزار میتوان به دریافت تصاویر براساس موضوعهای موردعلاقه، افزونه کروم و فید RSS اشاره کرد.
قیمت: رایگان
Hootsuite هم یک برنامهریز شبکههای اجتماعی خیلی قوی است و در سه نسخه وبسایت، Android و ios ارائه شده است. Hootsuite کاربری آسانی دارد و شما میتوانید به کمک آن تحلیل عمیقی از پیج خود و رقبایتان داشته باشید. تخصص اصلی این برنامه نیز، ویژگی زمانبندی و برنامهریزی ارسال پستها و مدیریت همکاری تیمی است که بر روی شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند.
به عنوان مثال، شما قادر خواهید بود، وظایفی را به اعضای مختلف تیم اختصاص دهید و سپس گزارشهایی برای به اشتراک گذاشتن معیارهای کلیدی با تیم ایجاد کنید و حتی بررسی نمایید که کدام کارمندان یا واحدها محتوای خود را با بالاترین ROI ارسال میکنند.
قیمت: ارزانترین پلن، ماهیانه ۱۹ دلار است.
قطعا، علاوه بر ابزارهای معرفی شده، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که شما میتوانید با توجه به نیاز و ماهیت برند خود آنها را انتخاب و استفاده نمایید.
واقعا محتوای کامل و مفیدی بود ممنون و خسته نباشید
خیلی مطلب جامع و کاملی بود، ابزارهای خیلی کاربردی معرفی شده ممنون از شما
سلام
تشکر از محتوای مفید شما
۱- برای اینستاگرام بهترین روش همون creator Facebook است، هم مطمئن تره و هم فری و هم محدودیت نداره. البته بغیر از استوری
۲- apphi یه زمانی خوب بود که نفهمیدیم به چه علتی یهو قطع شد.
عالی ممنون