سمپلینگ، پربازدهترین نتیجه کمپین «ویتامین سی TNT» را داشت
فهرست مطلب
کمپین «ویتامین سی TNT» با شعار «سی تو آوردیمش» اعلام کرد که ۵۲ درصد از بودجه کمپین خود را صرف تبلیغات آفلاین کرده است.
ویتامین سیTNT که محصول شرکت سحرچین سلامت، نسل جدید محصولات ویتامین سی به دلیل استفاده از شیشه سبز رنگ، شکل جدیدی دارد. این برند با دو هدف تثبیت سهم بازار این محصول در استان فارس و معرفی محصول به عنوان نسل جدید ویتامین سی، کمپین «ویتامین سی TNT» با شعار «سی تو آوردیمش» را از ۱۸ خرداد تا ۱۸ تیر اجرا کرد.
نیمنگاهی به شعار کمپین
روابط عمومی این مجموعه پیرامون شعار کمپین توضیح میدهد: «شعار «سی تو آوردیمش» با توجه به پیشینه تاریخی و گویش شیرازی، اینگونه انتخاب شد. ریشه واژه «سی تو» اولینبار از لرهای استان فارس وارد این گویش شده و در بسیاری از اشعار و ترانههای این استان به چشم میخورد و از آنجایی که این کمپین در استان فارس اجرا شده، تلاش بر آن بوده تا به گویش مردم شباهت بیشتری داشته باشد.»
تاچپوینتهای کمپین، از سوشال مدیا تا پخش تراکت قرعهکشی
این کمپین به دو صورت آنلاین و آفلاین در کانالهای گوناگونی اجرا شده که سمپلینگ در نقاط فروش جزو پربازدهترین رسانه این کمپین به شمار میآید.
تبلیغات آنلاین
بخش آنلاین شامل تولید محتوا توسط ۲۰ اینفلوئنسر، انتشار محتوا در پیجهای پابلیک و لوکال شهر شیراز و دعوت از مخاطبان جهت شرکت در مسابقه از طریق لندینگ پیج بود.
- اینستاگرام
- لینکدین
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- پیجهای پابلیک
- قرعهکشی آنلاین
تبلیغات آفلاین
این مجموعه درباره بخش آفلاین کمپین خود میگوید: «در بخش تبلیغات آفلاین، طراحی تراکت جهت دعوت افراد به اسکن QR کد لندینگ پیج و شرکت در مسابقه و سمپل محصول ویتامین سی سبب شد تا نزدیک به ۳ هزار نفر در مسابقه شرکت کنند. همچنین حضور اسکیت سواران سبب شد تعامل این برند با نسل زد در مراکز پررفتوآمد افزایش یابد.»
- سمپلینگ فروشگاهی
- سمپلینگ سیار (توسط تیم اسکیت سوار)
- پخش تراکت قرعهکشی
- POSM
مسیر کلی کمپین با حضور شیشه سبز
و در ادامه مسیر کی ویژوال و تگلاین این کمپین را طراحی و برای معرفی کمپین از own media استفاده کردیم. در ادامه فاز دیجیتال توسط اینفلوئنسرهای لوکال و دعوت به لندینگ پیج انجام شد و کمپین وارد فاز پخش تراکت و سمپلینگ در نقاط فروش و دعوت به لندینگ پیج شد و در نهایت فاز سمپلینگ سیار توسط اسکیت سواران در نقاط پررفت و آمد شهر شیراز اجرا شد.»
۵۲ درصد از بودجه صرف تبلیغات آفلاین شد
افزایش ۸۰۸ درصدی Reach اینستاگرام
براساس گزارشی که تیم مارکتینگ این مجموعه ارائه داده، پس از برگزاری این کمپین Engagement و Impression صفحه اینستاگرامی این برند رشد داشته است که آمار این تغییرات بصورت زیر گزارش میشود:
- نزدیک به ۱۰ هزار سمپل ویتامین سی
- افزایش ۵۱۵ درصد Engagement اینستاگرام
- افزایش ۴۲۲ درصد Impression اینستاگرام
- افزایش ۸۰۸ درصد Reach اینستاگرام
- شرکت ۳ هزار نفر در قرعه کشی
- بازدید میلیونی ویدئو وایرال کمپین