بیمهبازار و کلاسینو جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی مهر و آبان پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس شدند
فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت حاصل میشود که این نرخ مشخص میکنند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی که بالاترین نرخ جذابیت را داشتهاند
این ویدیوها در ۲ ماه اخیر در لیست پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس رتبه گرفتهاند:
تبلیغ بیمهبازار و کلاسینو
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تبلیغ هلو، یکی هستیم و اسنپپی
ویدیوهای یکی هستیم، اسنپپی و هلو با با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ ازکی، اسنپشاپ و بهروز کالا
ویدیوهای تبلیغاتی اسنپشاپ، بهروز کالا و ازکی با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ سیباپ، لاماری، کارگزاری مفید و بیمه داتکام
و بعد از آنها ویدیوهای لاماری، بیمه داتکام، کارگزاری مفید و سیباپ با نرخ جذابیت ۹ درصد در انتهای این لیست قرار گرفت.