سنجاب
اخبار تبلیغات

آزمایش معروف Mentos و نوشابه، وارد دنیای بازی‌های ویدئویی می‌شود

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
فروردین ۲۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آزمایش معروف Mentos و نوشابه، وارد دنیای بازی‌های ویدئویی می‌شود

اخیراً برند منتوس با همکاری آژانس BBH لندن، آزمایش معروف و فوران‌کنندهٔ خود با نوشابه را در قالب یک سلاح جدید به نام «Mentos Fizzooka» وارد بازی ویدئویی Fortnite Creative کرده؛ این موشک جدید که از ترکیب منتوس و نوشابه تشکیل شده، می‌تواند به سلاحی جدید و تاکتیکی در این بازی تبدیل شود.

حتماً آزمایش معروف برند منتوس با نوشابه را به‌خاطر دارید. آزمایشی که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۹ شهرت پیدا کرد و تاکنون جذابیت خود را حفظ کرده. حالا قرار است منتوس این آزمایش جذاب را در قالب یک موشک به نام «Mentos Fizzooka» به صورت placement وارد دنیای بازی‌های ویدئویی کند.

این موشک در واقع از محصولات منتوس و نوشابه ساخته شده و واکنش معروف و فواره‌ای این ترکیب را به شکلی انفجاری به نمایش می‌گذارد. «Mentos Fizzooka» که توسط برند منتوس و آژانس BBH لندن ساخته شده، برای اولین‌بار در بازی محبوب Fortnite Creative معرفی می‌شود و هدف آن، اضافه‌کردن یک لذت جدید و متفاوت به بازی‌ها است. برخی از محبوب‌ترین نقشه‌های این بازی به طور میانگین هر روز بیش از یک میلیون بازیکن دارند.

آزمایش معروف Mentos و نوشابه، وارد دنیای بازی‌های ویدئویی می‌شود 1

آزمایش معروف Mentos و نوشابه، وارد دنیای بازی‌های ویدئویی می‌شود 2

این موشک جدید، می‌تواند یک جایگزین جذاب و سرگرم‌کننده برای سلاح‌های معمولی بازیکنان بوده و درعین‌حال تأثیر تاکتیکی داشته باشد. این اولین‌بار است که آزمایش منتوس و نوشابه در دنیای بازی‌ها ظاهر می‌شود و اولین ابزار تاکتیکی برند شده در بازی Fortnite Creative است.

مدیر ارتباطات و فعال‌سازی برند منتوس، دررابطه‌با این موضوع گفته است: «منتوس همیشه در تلاش است تا تازگی و خلاقیت را به روزمرگی‌ها اضافه کند، پس چه چیزی بهتر از اینکه آزمایش اصلی منتوس و نوشابه را دوباره در یادها تازه کرده و هم‌زمان دنیای بازی‌ها را دگرگون کنیم؟»

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...