۶۵ درصد سفارشهای اسنپپی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد
فهرست مطلب
گزارش عملکرد ۱۴۰۲ گروه اسنپ به همراه مهمترین اعداد و ارقام آن منتشر شد. این گزارش جامع با عنوان «مسیر همراهی» عملکرد زیرمجموعههای گروه اسنپ شامل اسنپخودرو، اسنپباکس، اسنپفود، سوپرمارکت اسنپ، اسنپپی، اسنپتریپ، اسنپشاپ و اسنپدکتر را در سال گذشته بررسی کرده است.
میانگین سهم روزانهی سرویسهای سوپراپ از تخفیفهای اسنپکلاب؛ سهم ۳۸ درصدی اسنپ خودرو
رکوردها و سهم ۶درصدی بازار تاکسیهای اینترنتی از کل سفرهای درون شهری
رشد رکورد سالانهی سفرها نسبت به سالهای گذشته
رشد رکورد سالانه سفرها نسبت به سال گذشته ۲۰/۴۱٪ و رشد تعداد سفرها نسبت به ۱۴۰۱، ۲۸۰,۸۹۵,۱۴۴ سفر گزارش شده است.
سهم ۶۴ درصدی اسنپ از فروش آنلاین کالای سوپرمارکتی
در گزارش اسنپ آمده است بیش از ۲۱ میلیون کاربر در ۱۲۷ شهر سراسر ایران از امکان خرید از سوپرمارکتهای اطراف با «تحویل فوری» و خرید از سوپرمارکتهای زنجیرهای با «تخفیف بیشتر» استفاده میکنند و سهم سوپرمارکت اسنپ از فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به ۶۴ درصد گزارش شده است.
۵ کالا دارای بیشترین جستوجو در اسنپپی
اسـنپپی، در ۱۳۹۹ با ارائهی سرویس اعتباری مدل »الان بخر، بعداً پرداخت کن« را در اختیار کاربران سوپراپ اسنپ قرار داد. کاربران با استفاده از اعتبار ماهانهی اسنپپی میتوانند از سرویسهای سوپراپ خرید کنند و هزینهی آن را بعداً پرداخت کنند.
- ساعت
- طلا
- کفش
- ساعت هوشمند
- گوشی موبایل
سهم هر دستهبندی از کل سفارشهای سرویس اعتبار اقساطی
در حال حاضر کسانی که واجد شرایط سرویس اعتباری شناخته میشوند ماهانه حداقل دو میلیون تومان اعتبار دارند و سقف این اعتبار در ۱۴۰۲ از ۱۰ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت. اسنپپی با سه میلیون و ۵۷۰ هزار کاربرِ کل، در کنار سرویس اعتباری ماهانه و اقساطی، امکان خرید بیمه آنلاین، پرداخت مستقیم و خرید حضوری را به کاربران خود ارائه میدهد. سرویس پرداخت مستقیم اسنپپی جزو سرویسهایی است که در ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.
بر اساس تعداد
بر اساس مبلغ
گزارش کامل گروه اسنپ در ۱۴۰۲ را میتوانید از این لینک مطالعه کنید.