پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
گزارش‌ها

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
19 تیر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گزارش عملکرد ۱۴۰۲ گروه اسنپ به همراه مهم‎ترین اعداد و ارقام آن منتشر شد. این گزارش جامع با عنوان «مسیر همراهی» عملکرد زیرمجموعه‎های گروه اسنپ شامل اسنپ‌‌خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، سوپرمارکت اسنپ‌‎، اسنپ‌پی، اسنپ‌تریپ، اسنپ‎شاپ و اسنپ‌دکتر را در سال گذشته بررسی کرده است.

در گزارش می‌خوانیم سوپراپ اسنپ مجموعه‌ای ۷ هزار و ۵۲۶ نفری است که به نیازهای روزمره‌ی بیش از ۷۲ میلیون کاربر پاسخ می‌دهند. ۵ سرویس محبوب سوپراپ اسنپ از نظر بیشترین میزان بازدید در سال گذشته به ترتیب شامل اسنپ، غذا، سوپرمارکت، سرویس اعتباری و اسنپ‌باکس می‎شود. این سوپراپ در سال گذشته ۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۳۴۹ مرتبه توسط کاربران باز شده است.
در این مطلب به بررسی بخش‌های برجسته‌ای از این گزارش می‌پردازیم. در صورت تمایل گزارش کامل گروه اسنپ در ۱۴۰۲ را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.
۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 1
۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 2
همچنین ۵ سرویس با بیشترین میزان رشد بر اساس تعداد سفارش موفق در ۱۴۰۲ به ترتیب شامل سرویس‎های اعتباری (قسطی) با ۷۹۶ درصد رشد، فروشگاه با ۱۸۸ درصد رشد، اتوبوس با ۱۰۳ درصد رشد، قطار با ۷۲ درصد رشد و سوپرمارکت با ۴۰ درصد رشد بوده است.
۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 3

میانگین سهم روزانه‌ی سرویس‌های سوپراپ از تخفیف‌های اسنپ‌کلاب؛ سهم ۳۸ درصدی اسنپ خودرو

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 4

رکوردها و سهم ۶درصدی بازار تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون شهری

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 5 ۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 6

رشد رکورد سالانه‌ی سفرها نسبت به سال‌های گذشته

رشد رکورد سالانه سفرها نسبت به سال گذشته ۲۰/۴۱٪ و رشد تعداد سفرها نسبت به ۱۴۰۱، ۲۸۰,۸۹۵,۱۴۴ سفر گزارش شده است.

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 7

سهم ۶۴ درصدی اسنپ از فروش آنلاین کالای سوپرمارکتی

در گزارش اسنپ آمده است بیش از ۲۱ میلیون کاربر در ۱۲۷ شهر سراسر ایران از امکان خرید از سوپرمارکت‌های اطراف با «تحویل فوری» و خرید از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای با «تخفیف بیشتر» استفاده می‌کنند و سهم سوپرمارکت اسنپ از فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به ۶۴ درصد گزارش شده است.

۵ کالا دارای بیشترین جست‌وجو در اسنپ‌پی

اسـنپ‌پی، در ۱۳۹۹ با ارائه‌ی سرویس اعتباری  مدل »الان بخر، بعداً پرداخت کن« را در اختیار کاربران سوپراپ اسنپ قرار داد. کاربران با استفاده از اعتبار ماهانه‌ی اسنپ‌پی میتوانند از سرویس‌های سوپراپ خرید کنند و هزینه‌ی آن را بعداً پرداخت کنند.

  • ساعت
  • طلا
  • کفش
  • ساعت هوشمند
  • گوشی موبایل

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 8

سهم هر دسته‌بندی از کل سفارش‌های سرویس اعتبار اقساطی

در حال حاضر کسانی که واجد شرایط سرویس اعتباری شناخته می‎شوند ماهانه حداقل دو میلیون تومان اعتبار دارند و سقف این اعتبار در ۱۴۰۲ از ۱۰ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت. اسنپ‌پی با سه میلیون و ۵۷۰ هزار کاربرِ کل، در کنار سرویس اعتباری ماهانه و اقساطی، امکان خرید بیمه‎ آنلاین، پرداخت مستقیم و خرید حضوری را به کاربران خود ارائه می‎دهد. سرویس پرداخت مستقیم اسنپ‎پی جزو سرویس‎هایی است که در ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.

بر اساس تعداد

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 9

بر اساس مبلغ

۶۵ درصد سفارش‌های اسنپ‌پی از پوشاک و زیبایی-سلامت است؛ گزارش ۱۴۰۲ اسنپ منتشر شد 10

گزارش کامل گروه اسنپ در ۱۴۰۲ را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

پلاتین