دانا پرداز
گزارش‌ها

مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه

مهسا بهادری مهسا بهادری
9 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه

پنیر روزانه به تازگی از کمپین جدیدی با عنوان «مزه‌ی بازیگوشی» رونمایی کرده است. این کمپین تا اواسط پاییز ادامه خواهد داشت.

روزانه درباره داستان این کمپین می‌گوید: “همه ما یک روی بازیگوش داریم! یک استعداد درونی برای خلق شیطنت‌های کوچیک و مزه دادن به لحظه ها!  مثلا یک “موزیک گوش”  می‌تونه با شیطنت و بازیگوشی با موسیقی به لحظه‌های خودش و اطرافیانش مزه بده! یا “مزه گوش” که عاشق بازیگوشی با طعم‌ها و مزه‌هاست!”

چرا کمپین مزه‌ بازیگوشی روزانه اجرا شد؟

آژانس فورمایند، آژانس مجری این کمپین درباره هدف آن به دی‌ام برد گفته:

در راستای رسالت و هدف همیشگی برند، تشویق مخاطب به شکستن روزمرگی‌ها و جدیت‌های هرروزه و تازه کردن حال‌وهوای خود و اطرافیانشان با بازیگوشی های ساده و کوچک هست. تغییرات کوچکی که شاید بسیاری از ما در زندگی پرمشغله و پرتکرارمان از آن غافل می‌شویم و تلنگری کوچک، مثل چشمکی بامزه (یا لقمه ای از یک پنیر خوشمزه) می‌تواند یادآور آن باشد.

به گفته تیم روابط‌عمومی مجموعه، طرح اصلی (key visual) این کمپین به نحوی طراحی شده است که هم زمان «مزه» محصول و «بازیگوشی» گاو روزانه به تصویر کشیده شود.

سوشال و UGC

این کمپین یک فاز UGC داشته که طی آن در اینستاگرام از مصرف‌کنندگان دعوت شده تا بازیگوشی‌هایشان را در قالب عکس یا ویدئو با روزانه به اشتراک بگذارند.

مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه 1

Screenshot

تبلیغات محیطی و آنلاین

تبلیغات محیطی این کمپین به صورت بیلبورد در 8 شهر اکران شدند. همچنین این کمپین در فضای آنلاین، کار تبلیغات خود را در محیط اینستاگرام پیش برد.

مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه 2

برندینگ فروشگاهی کمپین

مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه 3

برندد کردن ماشین‌های توزیع

مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه 4

طرح‌های جدید محصولات، در راستای کمپین

همچنین برای الهام بخشیدن به مخاطبین، پنیرهای مثلثی روزانه را با طرح‌های «موزیک گوش»، «مزه گوش»، ماجراگوش و یا خنده گوش را برای مدت محدود وارد بازار کرده است. این طرح‌ها نمادی از انواع بازیگوشی هستند، مثل «موزیک گوش»، «مزه گوش»، «ماجراگوش» و «خنده گوش».

مروری بر کمپین «مزه‌ بازیگوشی» روزانه 5

با توجه به هویت برند روزانه، مسکات آن و فضای خاصی که در فعالیت‌های ارتباطی‌اش در حال رقم زدن است، شاهد تمایزی هستیم که احتمالا برای این برند کار می‌کند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...