زمان مطالعه: 2 دقیقه

پادرو پلتفرم و ابزاری در حوزه فروش و ارسال سفارش‌های آنلاین است و به فروشگاه‌های اینترنتی و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی، امکان مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش و ارسال سفارش‌ها را می‌دهد. این پلتفرم به تازگی همزمان با سالگرد تاسیس خود، گزارش ۲ سال فعالیتش را منتشر کرده است و در آن به بررسی فراز و فرودها و تغییرات گذشته خود پرداخته است. محصولات پادرو عبارتند از:

  • پادروشاپ (مخصوص فروشندگان اینستاگرامی، زیرساخت فروش آنلاین برای فروشندگان شبکه‌های اجتماعی)
  • پادروپین (مخصوص فروشگاه های آنلاین، پلتفرم مقایسه و انتخاب خدمات پستی)

ما در این مطلب برای شما نکات مهم و برجسته این گزارش را از نگاه دی‌ام برد آورده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

گزارش کامل را میتوانید از اینجا دریافت کنید.

تعداد کاربران

پادرو در طی سال توانسته بیش از ۲۴ هزار کسب‌وکار اینستاگرامی را جذب پلتفرم خود کند!

۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد 2

پادرو به روایت آمار

۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد 3

با توجه به آمار بالا، بطور میانگین هر کاربر ۵ صفحه از سایت را مشاهده می‌کند.

اندازه بازار تجارت اجتماعی (social commerce) در دنیا

۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد 4

تعداد فروشندگان اینستاگرامی در ایران

۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد 5

گزارش رشد پادروشاپ

۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد 6

گزارش رشد پادروپین

۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد 7

در صورت تمایل گزارش کامل را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.

بخوانید  متاورس: مارک زاکربرگ چه در سر دارد؟
27758

2 کامنت “۲۴ هزار فروشنده اینستاگرامی در پلتفرم پادرو! گزارش دوسالانه پادرو منتشر شد

    • واقعا چیش جالب بود؟ هیچ دیتا به درد بخوری توش نبود 🤣 البته که مشکل از خود ایران سرور هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =