زمان مطالعه: 2 دقیقه

پادرو پلتفرم و ابزاری در حوزه فروش و ارسال سفارش‌های آنلاین است و به فروشگاه‌های اینترنتی و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی، امکان مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش و ارسال سفارش‌ها را می‌دهد. این پلتفرم به تازگی همزمان با سالگرد تاسیس خود، گزارش ۲ سال فعالیتش را منتشر کرده است و در آن به بررسی فراز و فرودها و تغییرات گذشته خود پرداخته است. محصولات پادرو عبارتند از:

  • پادروشاپ (مخصوص فروشندگان اینستاگرامی، زیرساخت فروش آنلاین برای فروشندگان شبکه‌های اجتماعی)
  • پادروپین (مخصوص فروشگاه های آنلاین، پلتفرم مقایسه و انتخاب خدمات پستی)

ما در این مطلب برای شما نکات مهم و برجسته این گزارش را از نگاه دی‌ام برد آورده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

گزارش کامل را میتوانید از اینجا دریافت کنید.

تعداد کاربران

پادرو در طی سال توانسته بیش از ۲۴ هزار کسب‌وکار اینستاگرامی را جذب پلتفرم خود کند!

پادرو به روایت آمار

با توجه به آمار بالا، بطور میانگین هر کاربر ۵ صفحه از سایت را مشاهده می‌کند.

اندازه بازار تجارت اجتماعی (social commerce) در دنیا

تعداد فروشندگان اینستاگرامی در ایران

گزارش رشد پادروشاپ

گزارش رشد پادروپین

در صورت تمایل گزارش کامل را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید