کمپین «رایگان میرسونمش» از اُکالا با همکاری برندهای FMCG اجرا شد
فهرست مطلب
اُکالا طی گزارشی به دیام برد از جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود خبر داد؛ کمپینی که فاز محیطی و دیجیتال دارد.
روابط عمومی مجموعه پیرامون این کمپین اُکالا به دیام برد گزارش داده است که این کمپین در تهران، کرج، اهواز، شیراز و چند شهر دیگر با تمرکز بر پیام ارسال رایگان و ماھیت پلتفرمی این برند با شعار «رایگان میرسونمش» اجرا و از تاریخ ١۵ مھر، در دو فاز و با ھمکاری برندھای FMCG آغاز شده است.
آذین امیری مدیر ارشد کمپین اُکالا بیان کرد: ارزیابی شاخصھای برند نشان میدھد که رشد سھم بازار اُکالا به دلیل بھبود قابل توجه زیرساختھا و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سال ١۴٠٢، بسیار سریعتر از رشد آگاھی برند بوده است. ھمچنین بهروزرسانی تصویر برند در ذھن مخاطبانی که نسبت به اُکالا شناخت داشتهاند، از اھداف اصلی ارتباطات تا پایان سال تعریف شده است. بنابراین تصمیم گرفتیم که جدیدترین کمپین اُکالا در تھران و چند شھر بزرگ را با ھدف افزایش آگاھی برند، جذب مشتریان جدید و ھمینطور شناخت ھویت اُکالا به عنوان پلتفرم خرید آنلاین از سوپرمارکتھا، اجرا کنیم. پیام اصلی کمپین «ارسال رایگان» به عنوان مزیت رقابتی اُکالا است.
امیری در اینباره میگوید: با توجه تحقیقات بازاریابی که در خصوص ارزیابی شاخصھای برند انجام دادیم، برای ما مشخص شد که ھزینهی ارسال ھمچنان یکی از مسائل مورد نظر مشتریان در تصمیم به خرید آنلاین است. بنابراین تصمیم بر آن شد که «ارسال رایگان» به عنوان مزیت رقابتی اُکالا در قالب پیام اصلی کمپین به مخاطب یادآوری شود. در کمپین قبلی به مزیت «ارسال رایگان» در لایهی سوم پیام و به عنوان یک نقطه تمایز پرداخته شده بود اما در این کمپین نقش پیام کلیدی را دارد. کیویژوال کمپین «رایگان میرسونمش» در راستای تمرکز بر کالای مشارکتکننده، باکس موتور انتخاب شده است.
پارتنرشیپ اکالا با برندھای FMCG
همچنین روابط عمومی این مجموعه ضمن اشاره به همکاری با برندهای FMCG اضافه میکند: کمپین «رایگان میرسونمش» با ھمراھی بیش از ١٠ برند از جمله رعنا، سافتن، ھراز، گلرنگ، وینات و … شروع شده است. در این ھمکاری علاوه بر سازهھای محیطی، تبلیغات دیجیتال، شبکهھای اجتماعی، اینفلوئنسرمارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی محتوا و فضای تبلیغاتی داخل اکالا (بنر- اسلایدر- پوش- اساماس) ھم دیده شده است. کمپینھای مختلف اجراشده در اُکالا تا امروز به شکلی چشمگیر برندھا را تحت تأثیر قرار داده است. کمپین ٣۶٠ درجه قبلی اُکالا که در شھر تھران و در دو فاز با مشارکت برندھایی ھمچون رعنا، سافتلن، میمس و گلرنگ برگزار شد، تقویت فروش و دیده شدن بیشتر برندھا در بازار را در پی داشت. ٪٣٢٢ رشد فروش روغن مایع رعنا و ٪١٣۶ رشد فروش مایع لباسشویی سافتلن یکی از مھمترین دستاوردھای کمپین اخیر اکالا برای این برندھا بوده و ھمین موضوع ھمکاری و حضور دوبارهی این برندھا را در کمپین «رایگان میرسونمش» رقم زد.
آذین امیری ھمچنین اشاره میکند که ھمکاری با برندھای مختلف و رسانهھای متنوع در این زمینه ادامه دارد. تا اینجا برندھا و رسانهھا استقبال بسیار خوبی کردهاند.
اُکالا پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی است که از سال ٩۶ فعالیت خود را شروع کرده و در سراسر کشور به کاربران این امکان را میدھد که بهراحتی از سوپرمارکتھای محلی و زنجیرهای اطراف محل سکونت خود خرید کنند و سفارشھای خود را با ارسال رایگان و فوری، در مقصد مورد نظرشان تحویل بگیرند.