زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیوار که یک سایت و پلتفرم انتشار نیازمندی‌ و آگهی رایگان است به تازگی گزارشی منتشر کرده و در آن به بررسی فراز و فرودهایی سال گذشته، تغییرات ظرفیت‌های موجود این پلتفرم، رشد کاربران، تغییرات میزان آگهی‌ها و آگهی‌دهنده‌ها، میزان نصب و بازدید این پلتفرم پرداخته است. در این مطلب برخی نکات مهم و برجسته این گزارش را آورده‌ایم که در ادامه می‌خوانید. فایل کامل گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

کاربر

بر اساس گزارش میزان گوشی کاربرانی که این پلتفرم را باز کرده‌اند نسبت به سال گذشته ۲۰٪ افزایش داشته است.

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 2

گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار نشان می‌دهد به ازای هر خانوار ایرانی (تعداد خانوارهای ایرانی بر اساس آخرین آمار رسمی ۲۶.۵ میلیون تخمین زده می‌شود)، دو گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده است.

نصب

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 3

رشد نصب فعال به نسبت پایان سال ۱۳۹۹

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 4

کاربر آگهی‌گذار

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 5

رشد کاربر آگهی‌گذار به نسبت سال ۱۳۹۹

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 6

بیشترین تعداد آگهی توسط کاربر معمولی (خارج از تمام پنل‌های کسبوکاری) مربوط به کاربری با بیش از ۴۲ هزار آگهی است که بیشتر آگهی‌هایش را در دسته »املاک« منتشر کرده است.

تعداد و رشد آگهی‌گذارها در دسته‌های اصلی

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 7

آگهی منتشرشده

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 8

رشد آگهی منتشرشده به نسبت سال ۱۳۹۹

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 9

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 10بیشترین آگهی‌ها در بین ساعات ۱۲ تا ۱۳ ارسال شده‌اند. ۲۶ درصد ﮐﻞ آگهی‌ها بین ساعات ۱۱ تا ۱۵ ارسال شده است. بیشترین بازدید از آگهی‌ها بین ساعات ۲۳ تا ۲۴ بوده و ۳۸ درصد ﮐﻞ بازدیدها بین ساعات ۱۹ تا ۱ بامداد انجام شده است.

بخوانید  گزارش سالانه «تترلند» منتشر شد!

آگهی منتشرشده نسبت به جمعیت هر استان

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 11

توزیع آگهی‌های منتشرشده در دسته‌های اصلی

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 12تعداد ۷۶٫۹ میلیون آگهی در دسته‌های کالایی منتشر شده که ۴۶ درصد آن مربوط به کالاهای نو و ۵۴ درصد مربوط به کالاهای دست دوم بوده است.

page26image1306790800آگهی‌های ۸۶ درصد از آگهی‌گذارها به شکل رایگان منتشر شده است. این تعداد، نسبت به سال ۱۳۹۹، ۱۶ درصد رشد داشته است.

بازدید

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 13

سهم هر پلتفرم از بازدید آگهی‌ها

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 14

رشد بازدیدهای یکتا به نسبت سال ۱۳۹۹

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 15

در محاسبه بازدید یکتای هر آگهی، تمام بازدیدهایی که از آن آگهی توسط یک دستگاه (گوشی موبایل یا دستگاه کامپیوتر) در مدت زمان یک هفته انجام شده فقط یکبار شمرده شده است.

  • پربازدیدترین آگهی مربوط به »تسهیلات آریزو ۶ توربو اکسلنت« بوده که بیش از ۳۰۸ هزار بار دیده شده است.
  • یک آگهی فروش فرش با ۲۳۲ هزار بازدید، سومین آگهی پربازدید بوده است.

جستجو

تعداد جستجوی کلیدواژه‌های پرتکرار

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 16

پراید پرتکرارترین کلیدواژه در نوار جستجوی اصلی دیوار!

کاربر غیرشخصی

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 17

تعداد کاربران آگهی‌گذار در گروه‌های کسب‌وکاری

گزارش سالانه ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. رشد ۱۸درصدی کاربران آگهی‌گذار! 18

کاربران غیرشخصی در دیوار، کاربرانی هستند که از پنل کسبوکارها (نمایشگاه ماشین، فروشگاه یا املاک) یا در زیردسته »عمده‌فروشی« آگهی گذاشته، حداقل چهار بار هنگام ارسال آگهی خود را مشاور املاک معرفی کرده یا در دسته‌های »خدمات« و »استخدام و کاریابی« نشانه‌های کسب‌وکاری داشته باشند. این کاربران در مجموع ۱۵٫۵ میلیون آگهی معادل ۱۱ درصد از ﮐﻞ آگهی‌ها را منتشر کرده‌اند که ۶۹ درصد آن مربوط به مشاوران و آژانس های املاک بوده است.
در صورت تمایل می‌توانید فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یازده =