آمار و ارقامی از ترافیک وبسایت‌های کسب‌وکارها در جهان

⏱زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر یا یک کسب‌وکار برای ایجاد و بهبود تجربه دیجیتال و آنلاین مشتریان خود نیاز به یک درک و شناخت کلی از مشتریان خود و رفتار دیجیتال آنها دارید. گزارش الگوی تجربه کاربری دیجیتال سال ۲۰۲۲ که توسط Content Square منتشر شده است در واقع آمار ترندها و متدهای آنالیز را نشان می‌دهد که این آمار و ارقام می‌تواند به شما برای قوی‌تر کردن استراتژی‌های دیجیتالی که تا اکنون اتخاذ می‌کردید کمک کند و شما را راهنمایی کند با توجه به تجربه کاربری مشتریان خود بتوانید تجربه کاربری‌ بر پایه اولویت قرار دادن نیاز کاربری اشخاص و در کنار آن آنالیز داده و داده محوری ایجاد کنید.

ترافیک وب‌سایت‌ها

این نمودار به طور تعجب‌آوری نشان می دهد که ۲۷ درصد از ترافیک سایت‌ها به طور مستقیم حاصل می‌شود که این مورد می‌تواند نتیجه ایجاد آگهی از برند (brand awareness) خوب و حرفه‌ایی برای کسب‌وکار باشد!

مخاطب را منتظر نگذارید!

میانگین نرخ پرش و نرخ اسکرول سایت‌ها چقدر است؟

bounce rate معیار خوبی برای بررسی میزان تعامل مخاطب با شما و همچنین میزان کیفیت و موردپسند بودن مطالب و محتوای شما برای مخاطب است. اما در این فاکتور اندازه‌گیری نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. bounce rate بالا، همیشه صرفا معنی بدی نمیدهد. شاید صفحه اول پیج یا سایت شما نیاز آنها را برطرف می‌کند! یعنی هرآنچه که مخاطبان شما در پی‌ آن بودند را در صفحه اول سایت شما می‌یابند و تمام! که این مورد نه تنها بد نیست که خوب هم است.
اما اگر میزان bounce rate شما را نگران می‌کند، شما به ابزارهای دیگری از متریک‌های bounce rate نیاز دارید که بتوانید آنالیز کنید که چرا مخاطبان شما بعد از دیدن سایت شما سریع سایت را ترک می‌کنند.

مقایسه ترافیک استفاده از موبایل و دسکتاپ

کاهش ۹ درصدی سالانه استفاده از موبایل و افزایش ۱۸ درصدی استفاده از دسکتاپ نشان می‌دهد که امروزه دسکتاپ برای افراد نقش حیاتی دارد. اما همچنان موبایل با ۵۸ درصد سهم استفاده، بیشترین میزان استفاده کاربران را از آن خود دارد.

برای دانلود گزارش کامل می‌توانید اینجا کلیک کنید!

 

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید