سنجاب
گزارش‌ها

قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
2 بهمن 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد

برند قهوه دلکینی با هدف افزایش آگاهی از برند و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان خود در استان خوزستان با تمرکز بر شهرهای اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد.

براساس اعلام این برند به دی‌ام برد، این کمپین در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرا شد. در فاز تیزینگ که در ۱۰ روز پایانی آذر ماه برگزار شد، این برند تلاش کرده بود تا مخاطبان را نسبت به طعم و انرژی‌زا بودن محصول کنجکاو کند.

فاز اوپنینگ این برند که در دو مرحله اجرا شد نیز از ابتدای دی ماه آغاز شد و تا پنجم بهمن ماه ادامه دارد. به نظر می‌رسد در مرحله اول این برند سعی کرده بود تا به سوالات مطرح شده در فاز تیزینگ پاسخ بدهد و در مرحله دوم به معرفی محصولات خود پرداخته بود.

براساس اعلام این برند به دی ام برد، در این کمپین که از تاریخ ۲۰ آذر آغاز شد و تا پنجم بهمن ماه ادامه دارد، محتوای تبلیغاتی این برند روی ۱۴ بیلبورد در سطح شهرهای اهواز و آبادان اکران شد.


قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد 1

قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد 2

قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد 3

 

فاز تیزینگ و اپنینگ؛ در رسانه‌های محیطی و BTL 

تیم مارکتینگ این مجموعه پیرامون اجرای کمپین با اشاره به استفاده از رسانه‌های محیطی به دی‌ام برد گزارش می‌دهد: «در کمپین تبلیغاتی دلکینی، از ترکیب رسانه‌های محیطی و فعالیت‌های BTL استفاده شد. در بخش رسانه‌های محیطی، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی در نقاط کلیدی شهرهای اهواز و آبادان، به‌ویژه در سگمنت مارکت‌های A و B، به کار گرفته شدند تا پیام برند به‌صورت گسترده و هدفمند به مخاطبان منتقل شود. همچنین، فعالیت‌های BTL از طریق حضور در رویدادهای معتبر استانی، این امکان را فراهم کرد که دلکینی به طور مستقیم با مخاطبان در ارتباط باشد و تجربه‌ای ملموس از محصولاتش را به آن‌ها ارائه دهد در خصوص بودجه کمپین، ۹۰٪ آن به رسانه‌های محیطی اختصاص یافت و ۱۰٪ باقی‌مانده به فعالیت‌های BTL  اختصاص داشت.

قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد 4

 

کمپین دلکینی در دو فاز مجزا طراحی و اجرا شد. فاز اول، “تیزینگ” که از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آذر برگزار شد، با هدف برانگیختن حس کنجکاوی در مخاطبان طراحی شده بود. در این مرحله، بیلبوردهایی بدون نام برند و با پیام‌هایی نظیر «خواب از سرم می‌پره؟ + برو بالاتر» و «همشون خوش‌طعمن؟ + برو بالاتر» اکران شدند. این کمپین با بهره‌گیری از ترند “برو بالاتر” تلاش کرد تا توجه مخاطبان را جلب کرده و سوالاتی را در ذهن آن‌ها ایجاد کند. فاز دوم “اوپنینگ” که از ۱ دی تا ۵ بهمن ادامه داشت، در دو مرحله انجام شد. در مرحله اول (۱ تا ۱۵ دی)، دلکینی به سوالات مطرح‌شده در فاز تیزینگ پاسخ داد. در مرحله دوم (۱۶ دی تا ۵ بهمن)، تمرکز بر معرفی تنوع محصولات این برند بود و پیام‌هایی همچون «از صبح زود تا تنگ غروب» و «از اُپن خونه تا بار کافه» برای تأکید بر گستردگی محصولات استفاده شد.»

چنل‌های کمپین دلکینی شامل رسانه‌های مختلف آفلاین بودند که در جلب توجه و ایجاد تعامل با مخاطبان نقش بسزایی داشتند. در این راستا دلکینی عنوان می‌کند بیلبوردهای شهری در نقاط کلیدی شهرهای اهواز و آبادان به عنوان رسانه اصلی کمپین استفاده شدند تا پیام‌های برند به وضوح در دید عموم قرار گیرد. همچنین، فعالیت‌های BTL به ویژه کافه بار زنده در رویدادهای استانی، فرصت مناسبی برای معرفی کیفیت محصولات و ارائه سمپلینگ به مخاطبان فراهم کرد. این رویدادها به برند این امکان را دادند که به طور مستقیم با مخاطبان در ارتباط باشد و تجربه‌ای ملموس از محصولاتش را به آن‌ها ارائه دهد.



ادزتو
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو