جذب ۳۷۸ هزار کاربر جدید در کمپین «کهکشان میلیاردی» بانی مد
فهرست مطلب
کمپین دیجیتال «کهکشان میلیاردی» بانیمد با هدف افزایش فروش تامینکنندگانِ شرکتکننده در کمپین و با پیام «سکه بنداز، میلیاردها تومن جایزه و تخفیف منتظرته» از ۱۸ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد در کانالهای گوناگون اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی بانیمد، کمپین «کهکشان میلیاردی» به مدت یک ماه و در چهار مرحله اجرا شد. این کمپین در گام اول و برای پنج روز ابتدایی تنها در Owned Media فعالیت داشت، در مرحله دوم (پنج روز دوم کمپین)، بانیمد تمرکز خود را روی تبلیغات کلیکی، اجرای کمپینهای گوگل ادز و افزایش Awareness گذاشت. این مجموعه در ادامه مسیر سراغ شبکههای اجتماعی رفت و سپس کمپین را با نصب اپ در کافه بازار پیش برد.
بانیمد با طراحی یک بازی برای کمپین «کهکشان میلیاردی» ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خرید از جین وست را میان ۱۷ برنده تقسیم کرد. این جایزه بین افرادی که در پایان بازی به سیاره ۱۲ام رسیده باشند تقسیم میشد؛ یعنی افرادی که ۱۲ بار پشت سر هم با پرتاب سکه «شیر» میآوردند میتوانستند این جایزه را دریافت کنند که در نهایت از بین ۱ میلیون و ۲۰ هزار نفری که این بازی را انجام دادند ۱۷ نفر به این سیاره رسیدند و همچنین این بازی سبب شد تا ۳۷۸ هزار کاربر و ۶۱ هزار مشتری جدید به بانیمد بپیوندند.
تاچپوینتهای کمپین، از سوشال مدیا تا آپارات
این کمپین بهصورت ۳۶۰ در فضای مجازی در کانالهای گوناگونی اجرا شده است. بهصورت خلاصه به مرور آنها میپردازیم:
- سایتهای خبری و رپورتاژ
- شبکههای اجتماعی: اینستاگرام، تلگرام، توییتر
- کمپینهای گوگل ادز
- یکتانت (تبلیغات کلیکی به صورت بنری، همسان، ویدئویی و پوش نوتیفیکیشن)
- آپارات (تبلیغات پری رول)
سهم ۵۵ درصدی گوگل ادز از بودجه کمپین
بانی مد اعلام میکند ۱۰۰ درصد از بودجه این کمپین صرف تبلیغات دیجیتال شده است و میتوان گفت بودجه صرفشده با در نظر گرفتن ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خرید از جین وست بعنوان جایزه در مجموع ۹ میلیارد و دویست میلیون تومان گزارش شده است.
در جدیدترین کمپین کهکشان میلیاردی بانیمد، گوگل ادز ۵۵ درصد، اساماس مارکتینگ ۲۰ درصد، شبکههای اجتماعی ۱۰ درصد و آپارات، یکتانت و کافه بازار هر یک به تفکیک ۵ درصد از سهم بودجه بندی کمپین را به خود اختصاص دادهاند.
تیم مارکتینگ مجموعه بانی مد گزارش کرده هدف این کمپین جذب ۱۰ میلیون بازدید بود که در نهایت موفق به جذب ۱۳ میلیون و صد هزار بازدید شد. که از این میزان توانست ۳۰۰ هزار کاربر و ۵۰ هزار مشتری جدید برای بانی مد ایجاد کند. همچنین پربازدهترین رسانههای کمپین به ترتیب عبارتند از سوشال مدیا، پیامک، گوگل ادز، تارا، ترب، آپارات (پری_رول)، دیجی پی و یکتانت.