ازکی در کمپین «یک بیمه و دو نشان» با خرید بیمه تکمیلی شرکتی، اعتبار ۲۰ میلیون تومانی سازمانی میدهد

فهرست مطلب
ازکی با هدف معرفی بیمه تکمیلی به سازمانها و کارمندان، افزایش فروش و پرفورمنس، کمپین «یک بیمه و دو نشان» به مدت دو ماه اجرا کرد. در این کمپین سازمانها با خرید بیمه تکمیلی شرکتی از ازکی، اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید قسطی بدون سود برای کارمندان سازمان دریافت میکنند.
به گزارش دیام برد، ازکی کمپین «یک بیمه و دو نشان» را از ۹ مهر ۱۴۰۴ به مدت دو ماه و با هدف معرفی بیمه تکمیلی به سازمانها و کارمندان، افزایش فروش و پرفورمنس اجرا کرد. بر اساس گزارش ازکی، سازمانها با خرید بیمه تکمیلی شرکتی، میتوانند برای تمام پرسنل شرکت خود اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید قسطی بدون سود دریافت کنند که امکان استفاده از آن برای خرید کالاهایی مانند لوازم دیجیتال، سکه، طلا، لوازم خانگی ، مواد غذایی و خدمات گردشگری وجود دارد.

همچنین این کمپین با شعار «یک بیمه و دو نشان: بیمه تکمیلی و اعتبار خرید برای کارکنان» در دو فاز اجرا شد و رسانههای آن نیز شبکههای اجتماعی، اساماس و پارتنرشیپ بوده است.
شرایط خرید بیمه تکمیلی
بیمه تکمیلی سازمانی ازکی بهصورت گروهی صادر میشود و سازمانها میتوانند حق بیمه را سالانه و به دو شیوه قسطی و یکجا پرداخت کنند. همچنین حداقل تعداد نفرات برای درخواست بیمه تکمیلی گروهی ۱۰ نفر و با شرایط سنی بالای ۱۸ سال است. علاوه بر آن این بیمه نیازی به ضمانت کارکنان ندارد و بدون سود ارائه میشود.
فرایند خرید بیمه تکمیلی:
- ثبت درخواست در لندینگ ازکی
- تماس کارشناسان با درخواستدهندگان
- دریافت مشاوره
- انتخاب طرح مناسب
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت