کمپین بانک ملت برترین کمپین محیطی آبانماه شهر تهران شد
فهرست مطلب
دیام برد در ادامهی روند ماههای پیش، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبان را که عموما متخصصان مارکتینگ و فعالان این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این نظرسنجی با مشارکت بیش از هزار نفر از مخاطبان دیام برد از طریق استوری صفحه اینستاگرام این رسانه انجام شد. طی این نظرسنجی کمپینهای محیطی شهر تهران در ماه آبان را از نظر ویژوال، جذابیت و رسایی پیام به ارزیابی گذاشته شدند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
برترین کمپینها
کمپینهای بانک ملت، شیبا، اسنپپی و تکنولایف به ترتیب با ۶۱، ۴۴ و ۴۰ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها کمپین کیولین با ۳۵ درصد نظر مثبت در رده چهارم، کمیپن دال نیز به اتفاق بیمهبازار با ۳۴ درصد ارزیابی مثبت در ردیف پنجم این لیست قرار گرفتند.
سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپینهای محیطی آبان ماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان میبینیم.
ضعیفترین کمپینها
کمپینهای محیطی شهرلوازم خانگی، رایتل و دیپوینت با ۱۸، ۱۴ و ۱۳ درصد نظر مثبت مخاطبین ضعیفترین کمپینهای محیطی آبان ماه شهر بودهاند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟